Velaro Geplaatst: 5 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 5 oktober 2005 (bewerkt) Hallo,ik weet dat er een begraafplaats in GTA : SA is ,want ik heb er al een missie moeten doen,ik heb al in een topic gelezen met een map waar de begraafplaats is,maar ik kon hem niet met de zoekfunctie terug vinden (dus kom nu niet of van : gebruik de zoekfunctie eeens enz.)Dus,kan iemand op een map aanduiden waar de begraafplaats is of het duidelijk beschrijven ? Alvast bedankt ! Greets gtafan1221 :'D Bewerkt: 5 oktober 2005 door gtafan1221 Reageren
BeatboxGamer Geplaatst: 5 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 5 oktober 2005 Je kan atuurlijk ook op de kaart kijken. Maar het was ergens in een dorpje bij Prickle Pine. Waar de ''killer'' ook zou zitten. Reageren
Velaro Geplaatst: 5 oktober 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 5 oktober 2005 Je kan atuurlijk ook op de kaart kijken. Maar het was ergens in een dorpje bij Prickle Pine. Waar de ''killer'' ook zou zitten. Ik wil alleen de begraafplaats van LS weten,de rest hoef ik niet te weten hoor . Reageren
Flame^ Geplaatst: 5 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 5 oktober 2005 Zie de bijlage voor de locatie . Reageren
Velaro Geplaatst: 5 oktober 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 5 oktober 2005 Zie de bijlage voor de locatie . Bedankt hé,ik weet genoeg Reageren
BaasB Geplaatst: 5 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 5 oktober 2005 Jammer genoeg is er op de begraafplaats nix te doen. Ook geen zombies die om 0:00 uur uit hun graven komen. Reageren
Arjen Geplaatst: 5 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 5 oktober 2005 Er is ook een begraafplaats in Palomino Creek bij het kleine kerkje met de 'Drive-thru-biechthok'. () Deze begraafplaats vind ik wel 'enger' dan die midden in LS. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.