Hunter Geplaatst: 5 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 5 oktober 2005 Hey Ik heb MOHAA van iemand geleend, en nu wil ik hem spelen. Hij is een tijdje bezig, en dan zegt me pc opeens "couldn't load OpenGL Subsystem" wie weet wat dit betekent, en hoe ik het weg krijg?? Ik heb nu xp, maar op windows 98 draaide hij wel Please help me Reageren
gangster28 Geplaatst: 5 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 5 oktober 2005 heb je hem al geinstaleerd staan dan moet je rechtermuisknop op exe van het spel druken en naar eigenschapen gaan. en dan hem laten draaien als 98.(ik weet niet zeker of het werkt.) Reageren
Hunter Geplaatst: 5 oktober 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 5 oktober 2005 (bewerkt) heb je hem al geinstaleerd staan dan moet je rechtermuisknop op exe van het spel druken en naar eigenschapen gaan.en dan hem laten draaien als 98.(ik weet niet zeker of het werkt.) moet ik hem ff instaleren (alweer) het werkt volgensmij niet, want ik dacht dat ik het al een keer had geprobeerd, maar ik zal het nog eens proberen toch bedankt Nog meer oplossingen iemand?? Bewerkt: 5 oktober 2005 door Hunter Reageren
-Niels- Geplaatst: 5 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 5 oktober 2005 Nieuwe Drivers Downloaden! Dit moet je doen als je het wil kunnen spelen. Reageren
Hunter Geplaatst: 6 oktober 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 6 oktober 2005 Nieuwe Drivers Downloaden!Dit moet je doen als je het wil kunnen spelen. laat maar hij doet het al Ik denk door de drivers van BF2 (op de cd, een update voor mijn videokaart) bedankt voor de hulp verder Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.