xaviertjuh Geplaatst: 5 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 5 oktober 2005 heb daarnet de img tool 1.3 geinstalleerd maar als ik hem open en op edit druk en ik wil find aanvinken, dan is het kadertje grys en kan er dus niet op klikken kan iemand me helpen ?, groetjes xavier! Reageren
Wesley Geplaatst: 5 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 5 oktober 2005 (bewerkt) mischien moet je hem wel op nieuw instaleren, of niet alle programma`s zijn over gekomen in een map! ---------------------------------------------- je hoeft ook echter geen 2 topics aantemaken , 1 topic is genoeg Bewerkt: 5 oktober 2005 door wesley_GTA Reageren
Wiepie Geplaatst: 5 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 5 oktober 2005 (bewerkt) Heb je er voor gezorgd dat je gta3.img en je gta3.dir niet alleen lezen zijn? Of bedoel je dit niet? Bewerkt: 5 oktober 2005 door Wiepie Reageren
Achille Geplaatst: 5 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 5 oktober 2005 heb daarnet de img tool 1.3 geinstalleerdmaar als ik hem open en op edit druk en ik wil find aanvinken, dan is het kadertje grys en kan er dus niet op klikken kan iemand me helpen ?, groetjes xavier! je moet wel eerst gta3.img openen he voordat je daarop drukt.. + je kan beter 2.0 downloaden Reageren
Big-Bear Geplaatst: 6 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 6 oktober 2005 Ik neem aan dat je tog, een .IMG heb geopent, maar volgens mij werkt de IMG tool 1,3 alleen voor GTA3 en Vice City, en aangezien, hier over GTAint. wordt gepraat bedoel je SA, en moet je tog echt de IMG tool 2,0 nemen Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.