Jump to content

Halo film

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Regisseur Peter Jackson (The Lord of the Rings) zal optreden als uitvoerend producent voor de verfilming van Microsofts succesvolle gamereeks Halo, zo heeft de regisseur in een videoboodschap op X05, het Xbox-evenement voor de games- en entertainmentindustrie dat vandaag en morgen in Amsterdam plaatsvindt, bekendgemaakt. Weta Digital en Weta Workshop zullen daarbij instaan voor de special effects in de film.

Er gingen al enige tijd geruchten dat Jackson de film zou regisseren, maar dat laat de Nieuw-Zeelander klaarblijkelijk aan iemand anders over. Aan wie wordt binnenkort bekendgemaakt.

Alex Garland was al eerder vastgelegd om het script te schrijven, dat vervolgens werd aangeboden aan de filmmaatschappijen. Universal en Fox gingen gezamenlijk in op het voorstel en brengen de film uit in 2007.

oscar2004-peter_jackson.jpg

Bron: Filmtotaal.nl

Wat vinden jullie van een Halo film?

Bewerkt: door .Maze.
Geplaatst:
Mwah ik weet het niet..

Ik hou het toch liever bij de game _O_ .

Je hebt gelijk, meestal is het niet zo'n succes om een film van een game te maken.

Daarom word dat ook haast nooit gedaan ;).

Van Driv3r was wel een film gemaakt, die bleek achteraf stoerder te zijn dan de game zelf :puh:.

Ik zal het nog maar afwachten, er zijn wel supergoede regisseurs mee bezig dus een echte flop kan het nooit worden.

Geplaatst:

Ze hebben ook van Resident Evil en Alone in the dark een film gemaakt. En dat vond ik dus echt zonde.

Resident Evil had zo'n mooi verhaal in dat landhuis, maar de film gaat daar helemaal niet over.

Ook Tombraider viel me tegen, en Alone in the dark was al helemaal 3 keer niks. Het valt dus nog maar te bezien hoe Halo word.

Geplaatst:

ik heb ergens gelezen dat hij een grote fan van halo is en de game vaak speelt, meschien maakt hij daardoor een film

Geplaatst:

Hier was ook een aflevering over bij GameKings. Het gaat vaak zo;

Boek=> Spel=> Film

Boek=> Film=> Spel

Spel=> Film

Film=> Spel

Men begint bij een boek, jaren later komt er een film van en tegenwordig is het een rage om er ook een spel van te maken (Sjakie en Spiderman zijn er voorbeelden van) Sjakie kwam uit ene boek een Spiderman was een stripheld. Van allebei is er een film verschenen en daarna ook een spel. En een spel verfilmen is dus niks bijzonders. Ik zie al voor me hoe CJ 100 om left in zijn eentje. Of van een 10m. hoge dak naar beneden springen en niet dood gaan. En al die missies...

Doe mij maar een boek die word verfilmt en geen kettingreactie van 'Boek=> Film=> Spel' want dat schiet niet op. Het verhaal ken je al van het Boek, in een Film komen stukken die in het boek moeilijk te beschrijven waren en in het Spel bestuur je het verhaal als het ware. Dat hoeft van mij allemaal niet.

Geplaatst:

Moet er nu van elke game een film komen ofzo :cab: .

Ik denk zelf dat het een flop wordt net zoals al die andere films.

Van mij hoeft het niet allemaal , maar je hebt mensen die dat leuk vinden :'D

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...