XoIN Geplaatst: 6 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 6 oktober 2005 (bewerkt) heeft iemand een gta3.img voor vice city mij die van mij is defect + is het ook mogelijk dat gta vc windowt kan spelen? Bewerkt: 6 oktober 2005 door gamenerd Reageren
Arjen Geplaatst: 6 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 6 oktober 2005 Ehm.. gta3.img is 400Mb. Reinstalleren zal het verhelpen. En wat bedoel je met GTA VC Windowt? Reageren
XoIN Geplaatst: 6 oktober 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 6 oktober 2005 Ehm.. gta3.img is 400Mb. Reinstalleren zal het verhelpen.En wat bedoel je met GTA VC Windowt? als ik hem instaleer dan plaats hij dsie kapoten en ik bedoal vice city in een sherm zoals word Reageren
Big-Bear Geplaatst: 6 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 6 oktober 2005 Stuur eens een screen van dat waar je het over hat, misschien akn ik de errors eruit halen Je akn jeje VC opnieuwe instaleren, wat ook kan, als je mij die screens stuurt, dat iemand of ik jou de orginele kan geven, dan hoe je ook niet op nieuw te beginnen Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.