Juice Geplaatst: 6 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 6 oktober 2005 ik wil de 100% savegame downloaden maar heeft iemand hem al geprobeerd? zoja doet ie het? Reageren
MarcN Geplaatst: 6 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 6 oktober 2005 Ik verwacht eigenlijk wel dat hij het doet, anders wordt hij ook niet geplaatst he. Reageren
Juice Geplaatst: 6 oktober 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 6 oktober 2005 Ik verwacht eigenlijk wel dat hij het doet, anders wordt hij ook niet geplaatst he. is erook geen mod in gebruikt ofsoow Reageren
bigG Geplaatst: 6 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 6 oktober 2005 Nee, anders zouden ze hem echt niet plaatsen. Probeer het anders zelf uit, als er een mod inzit gooi je de savegame gewoon weg. Reageren
Juice Geplaatst: 6 oktober 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 6 oktober 2005 Nee, anders zouden ze hem echt niet plaatsen.Probeer het anders zelf uit, als er een mod inzit gooi je de savegame gewoon weg. o oke. ik weet ongeveer hoe het moet. downloaden en plaatsen in: C:\Documents and Settings\Computernaam\Mijn Documenten\GTA Vice City User Files? en dan hoef je voor de rest nix meer te doen? Reageren
Basje Geplaatst: 6 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 6 oktober 2005 (bewerkt) Nee dat zou die het moeten doen je moet alleen wel even kijken welke het is als je gta vc gaat spelen, en die 100% is uitgespeelt werkt prima :'D Bewerkt: 6 oktober 2005 door Basje Reageren
Juice Geplaatst: 6 oktober 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 6 oktober 2005 Nee dat zou die het moeten doen je moet alleen wel even kijken welke het is als je gta vc gaat spelen,en die 100% is uitgespeelt werkt prima :'D oke dank Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.