lost Geplaatst: 6 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 6 oktober 2005 hallo, ik was bezig met de riatilon van LS. IN het begins staat er dan BEAT THE COCK. ik neem aan dat dit dat gele ventje is? IIG ik was eerder dan hem gefinished, als 2 om presies te zijn. !ste was een gast in een rode zwembroek. Maar ik was dus veel eerder dan de COCK en toch heb ik verloren? :S hoe kan dit? Reageren
Stino Geplaatst: 6 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 6 oktober 2005 Ik denk dat je dan toch eerste moet worden, om hem te veslaan, dan heb je ook meer kans op de 100% Reageren
GTA GUY Geplaatst: 6 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 6 oktober 2005 (bewerkt) Het komt omdat je 1ste moet worden. Anders krijg je ook geen geld!!! Edit: Stino was me 1 sec. voor Bewerkt: 6 oktober 2005 door GTA GUY Reageren
Barcelona Geplaatst: 6 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 6 oktober 2005 (bewerkt) het kan een bug zijn want als je eerste bent dan ben je ook eerste zijn maar weet je het heel zeker dat je echt eerste was? en was een poppetje achter jou dat je toch op het laatst nog werd ingehaald? @ruurd31 ja je kan hem zoveel keer over doen als je wilt ook als je hem klaar hebt. Bewerkt: 6 oktober 2005 door Barcelona Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 6 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 6 oktober 2005 als je hem niet gehaald hebt kun je hem ook over doen? Reageren
Le MrG Geplaatst: 6 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 6 oktober 2005 Als ik uberhoupt wil starten dan staat er de Clucing Cook isnt ready Reageren
lost Geplaatst: 6 oktober 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 6 oktober 2005 dan moet je gewoon wachten RING, ik doe 'm nu ik alle missies al af heb. En ik was 2e in de race. die gekke kip was ver achter me Reageren
Flame^ Geplaatst: 6 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 6 oktober 2005 Even een paar dingetjes over de Triatlon. De triatlon is alleen te doen op Zaterdag en Zondag, alleen in het weekend dus. Ook moet je minimaal 25%-50% Cycle Skill hebben en aardig wat Stamina/Spieren. Hierna kan je pas de Triatlon doen en zoals meerdere mensen zeggen, je moet eerste worden. Locaties Triatlon: - Santa Maria Beach, Los Santos - Palimano Creek, Platteland Kijk anders ook hier. Ook moet je minstens San Fierro hebben vrijgespeeld volgens mij, de Triatlon eindigt namelijkin SF . PS: @Gunslinger, de Triatlon gaat volgens mij niet door LV, dus doe ik het maar zo . Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 6 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 6 oktober 2005 dus je zegt dat je hem niet over kunt doen.. of lees ik dat verkeerd? Reageren
.Levi. Geplaatst: 6 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 6 oktober 2005 dus je zegt dat je hem niet over kunt doen.. of lees ik dat verkeerd? Je kan hem zoveel keer over doen als je wilt, dat werd boven aan het topic ook gezegt door Barcelona. Hij had zijn bericht gedit. Reageren
s.e.v.a.n. Geplaatst: 6 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 6 oktober 2005 Als je hem 5 keer wint dan krijg je toch ook 5 keer het geldt of niet Reageren
Barcelona Geplaatst: 7 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 7 oktober 2005 ja dan krijg je geloog als je 5 keer wint dan krijg je ook geld volgens mij maar dat weet ik niet zeker het antwoord is al gekregen dus laat dit topic rusten. Edit door Big Smoke: Vragen mogen gerust gevraagd worden.. Als het maar ontopic is Reageren
Gunslinger Geplaatst: 7 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 7 oktober 2005 Even een paar dingetjes over de Triatlon.De triatlon is alleen te doen op Zaterdag en Zondag, alleen in het weekend dus. Ook moet je minimaal 25%-50% Cycle Skill hebben en aardig wat Stamina/Spieren. Hierna kan je pas de Triatlon doen en zoals meerdere mensen zeggen, je moet eerste worden. Locaties Traitlon: - Santa Maria Beach, Los Santos - Palimano Creek, Platteland Kijk anders ook hier. En nog 1 ding: Je moet toegang hebben tot alle eilanden. De triatlon gaat namelijk door heel San Andreas. En over die titel: Beat The Cock, dat heeft R* gewoon voor de lol gedaan. Grappige naam, en voor de lol hebben ze dus ook zo'n gast van de CB erin gezet. OFFTOPIC: Ga eens naar de gym in LS, daar hangen posters aan de muur over de Triatlon, daar staat ook Beat The Cock op. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.