Froodooo Geplaatst: 6 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 6 oktober 2005 Misschien een nieuw spelletje? Je neemt een videoclip van een liedje, en ergens in de clip, maar je een screenshot. Die screenshot plaatst je hier, en andere kunnen dan raden uit welke videoclip het komt. Je moet de zanger en het liedje zeggen in je antwoord. Gebruik dit lijstje: [B]Zanger/Artiest:[/B] [B]Liedje:[/B] Reageren
Typhoon Geplaatst: 6 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 6 oktober 2005 opzich wel een leuk idee maar ik heb met niet zo'n zin om bezig te houden met spelletjes op forum maar wel een leuk idee Reageren
Jorge_F Geplaatst: 6 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 6 oktober 2005 Opzich wel een leuk idee, maar ik denk dat er iets te veel van die 'Raad de...' topics komen . Maar ik zal het topic even openlaten en je een kans geven. Dus Froodooo, van mij mag je beginnen met een plaatje posten . Reageren
DaddyPimp Geplaatst: 6 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 6 oktober 2005 Als ik een screenshot maak van een Clip, en plak hem in Paint, dan is het beeld zwart? Reageren
Gino Geplaatst: 6 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 6 oktober 2005 Bij mij ook hij speelt af wat media player op dat moment speelt . Is hij afgelopen is het zwart . Jammer maar wel leuk idee Reageren
Jorge_F Geplaatst: 6 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 6 oktober 2005 Zo kan je een screenshot maken van een filmpje en in dat geval dus een videoclip : Hoe een screen(capture) maken van mijn film?Download BSplayer (http://www.bsplayer.com/html/download.php) Open de film, en druk P om een screenshot te maken Dan staat er een .jpg bestand, in je bsplayer folder (zit waarschijnlijk in C:/Program Files/webteh/bsplayer) Doet die het ook bij media player ? Nee, bsplayer is gewoon een soort media player maar dan met wat extra opties. Bijvoorbeeld ondertiteling laten zien, screenshots maken enzovoorts . (Natuurlijk heeft media player veel meer andere opties die bsplayer niet heeft) Reageren
Gino Geplaatst: 6 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 6 oktober 2005 Doet die het ook bij media player ? Reageren
Froodooo Geplaatst: 7 oktober 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 7 oktober 2005 Ok, hier komt de eerste screen, ik weet niet of hij te moeilijk is, maar we proberen het... Succes! Reageren
Gtaboy107 Geplaatst: 7 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 7 oktober 2005 (bewerkt) Zanger/Artiest:James Blunt Liedje:You're beautiful Bewerkt: 7 oktober 2005 door gtaboy107 Reageren
Froodooo Geplaatst: 7 oktober 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 7 oktober 2005 (bewerkt) gtaboy107, het antwoord is..... GOED!. Jij mag de volgende screen uit een videoclip plaatsen! Bewerkt: 7 oktober 2005 door Froodooo Reageren
Gino Geplaatst: 8 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 8 oktober 2005 (bewerkt) Hmm ..Ik doe dan wel de volgende Bewerkt: 8 oktober 2005 door Gino Reageren
Big-Bear Geplaatst: 8 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 8 oktober 2005 Misschien.... Will Smith Switch Reageren
blackpearl11 Geplaatst: 8 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 8 oktober 2005 (bewerkt) pussycats dolls busta rhymes-dont cha(gewoon een gokje) Of een clip van xzibit Bewerkt: 8 oktober 2005 door blackpearl11 Reageren
dmx Geplaatst: 8 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 8 oktober 2005 pussycats dolls busta rhymes-dont cha(gewoon een gokje)Of een clip van xzibit nee man dat is xzibit! maar ik weet die titel niet meer! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.