Typhoon Geplaatst: 6 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 6 oktober 2005 Mclaw zo toch een mod maken? wat is daar met gebeurt? ik was toen volgens mij op vakantie en toen was hij er niet meer?
DaddyPimp Geplaatst: 6 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 6 oktober 2005 (bewerkt) Mclaw zo toch een mod maken? wat is daar met gebeurt? ik was toen volgens mij op vakantie en toen was hij er niet meer? Dat is San GTAGames, die is gestopt omdat MCLaw toen volgens mij verbannen was... Hij maakte die mod samen met Se7en (Trax) Alleen hier had je geen Topic voor aan hoeven te maken.. Je kon ook een PB naar MCLaw zelf sturen.. Bewerkt: 6 oktober 2005 door DaddyPimp
RTS Geplaatst: 6 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 6 oktober 2005 Mclaw zo toch een mod maken? wat is daar met gebeurt? ik was toen volgens mij op vakantie en toen was hij er niet meer? Dat is San GTAGames, die is gestopt omdat MCLaw toen volgens mij verbannen was... Hij maakte die mod samen met Se7en (Trax) Alleen hier had je geen Topic voor aan hoeven te maken.. Je kon ook een PB naar MCLaw zelf sturen.. Samen met Se7en? Ik was samen met MClaw aan San Gtagames bezig. Dit is inderdaad gestopt omdat MClaw een ban kreeg op dit forum.
bigG Geplaatst: 6 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 6 oktober 2005 Maar gaat hij nu wel door aangezien MClaw weer geunbanned is?
RTS Geplaatst: 6 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 6 oktober 2005 Maar gaat hij nu wel door aangezien MClaw weer geunbanned is? Nope......daar is helaas geen tijd meer voor.
DaddyPimp Geplaatst: 6 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 6 oktober 2005 Mclaw zo toch een mod maken? wat is daar met gebeurt? ik was toen volgens mij op vakantie en toen was hij er niet meer? Dat is San GTAGames, die is gestopt omdat MCLaw toen volgens mij verbannen was... Hij maakte die mod samen met Se7en (Trax) Alleen hier had je geen Topic voor aan hoeven te maken.. Je kon ook een PB naar MCLaw zelf sturen.. Samen met Se7en? Ik was samen met MClaw aan San Gtagames bezig. Dit is inderdaad gestopt omdat MClaw een ban kreeg op dit forum. Niet met Se7en? Dat dacht ik omdat hij daar erg vaak postte...
blackpearl11 Geplaatst: 6 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 6 oktober 2005 Waarom isie dan gebanned(als ik vragen mag)
Cool Hand Geplaatst: 6 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 6 oktober 2005 Hij was een crew - lid, en nadat hij weg was gegaan, vertoonde hij heel raar gedrag, zoals postboosten, en spammen. Dat is dus de reden. Graag geen reactie terug. Koos.
Bradley H. Geplaatst: 6 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 6 oktober 2005 Het team is uitelkaar gevallen, je had ook gewoon MClaw een PB kunnen sturen. @blackpearl11 Hij is alweer terug -Slotje-
Recommended Posts