makkink Geplaatst: 6 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 6 oktober 2005 ik kan de missie dat je in moet breken bij de legerbasis maar niet halen Reageren
Cool Hand Geplaatst: 6 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 6 oktober 2005 (bewerkt) Je moet erg sneaky wezen, sluipen en neem een goed geweer. Het beste is om hun geweren te pakken, dat zijn M4's als ik het dacht. Die zijn goed om snel neer te knallen. Tip: Loop in het begin sneaky gehurkt achter zo'n mannetje aan, blijf gehurkt, richtdan op zijn hoofd, en druk op schieten. Dan snijd CJ zijn keel door, leuk en handig. De Walktrough is momenteel buiten werking, anders had je daar even kunnen kijken. Koos. Bewerkt: 6 oktober 2005 door Cool Hand Reageren
Kapii Geplaatst: 6 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 6 oktober 2005 Je moet erg sneaky wezen, sluipen en neem een goed geweer. Het beste is om hun geweren te pakken, dat zijn M4's als ik het dacht. Die zijn goed om snel neer te knallen. Tip: Loop in het begin sneaky gehurkt achter zo'n mannetje aan, blijf gehurkt, richtdan op zijn hoofd, en druk op schieten. Dan snijd CJ zijn keel door, leuk en handig. De Walktrough is momenteel buiten werking, anders had je daar even kunnen kijken. Koos. Jullie hebben allebei precies gelijk, Zoals hij al zei je moet zoveel mensen met ene mes vermoorden en vooral uit het zicht blijven. dan is het wel makkelijk en als je ontdekt ben en er staan soldaten dicht bij elkaar gooi dan een grenaat of schiet met een raketten werper. Zo gehaald Reageren
bigG Geplaatst: 6 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 6 oktober 2005 Dat helpt niet want die mannetjes komen telkens weer, en als je de poort openmaakt weten ze al dat je er bent. Reageren
Achille Geplaatst: 6 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 6 oktober 2005 (bewerkt) haha als je daar naar binnen gaat kom je ook bij een minigun dus die is ook heel makkelijk:P 1 kogel 1 kill Ps.. Cheat je? anders schiet je gwn moeiteloos iedereen neer.. Bewerkt: 6 oktober 2005 door Mad Dogg Reageren
GTA-Sheep Geplaatst: 6 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 6 oktober 2005 Ik probeerde de eerste keer ook zo voorzichtig mogelijk te zijn en alles 'goed' te doen, maar na 10 x heb ik voor de Rambo-aanpak gekozen: minigun in de pootjes, alles uitroeien wat een hartslag heeft en daarna gewoon via de alternatieve route de benedenverdieping in. Werkte als een zonnetje. Ook beneden was het geen punt, er ligt her en der armor dus als je een beetje voorzichtig bent is er geen vuiltje aan de lucht. Succes Reageren
Baffie Geplaatst: 6 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 6 oktober 2005 Het is mij één keer gelukt om het via de 'goede' manier te doen. Je komt dan ongeveer 2 of 3 hallen verder uit dan dat je via het luik gaat, voor de missie maakt het niets uit. Reageren
s.e.v.a.n. Geplaatst: 6 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 6 oktober 2005 Het is best simpel gewoon knallen, knallen en knallen en hier en daar armor oppakken. Maar ik verloor de meeste levens bij dat trappenhuis naar beneden daar moet je oppassen iedereen neerknallen voordat je naar beneden gaat. Reageren
makkink Geplaatst: 6 oktober 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 6 oktober 2005 ok ga het nog wel proberen :'D Reageren
GTA Vice VIP Geplaatst: 10 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 10 oktober 2005 Jy kwaekt maar wat... Edit door .Levi. Ophouden met dit soort onzinnige posts aub. Reageren
Warrior Geplaatst: 19 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 19 oktober 2005 lampen kapot schieten maar als je teveel lampen kapot sgiet dan gaat et alarm ook af Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.