Cpt.Pinguin Geplaatst: 6 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 6 oktober 2005 (bewerkt) deze mannetjes lijken een beetje op die van vc, die gang gasten die bij de mall rondlopen? bron van foto: www.rockstargames.com ( alleen het uitgezoomde gedeelte en zonder die pijl en inzoom geval ) was dit al bekent mag hier edit: weet niet zeker of het wel gang members zijn op die foto he Bewerkt: 6 oktober 2005 door Cpt.Pinguin
W3sl3y Geplaatst: 6 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 6 oktober 2005 Wees wel bewust dat het 3 mannen zijn. Ik zie absoluut niks in dat mannetje wat ook maar een beetje op de gasten uit VC leek.
Cpt.Pinguin Geplaatst: 6 oktober 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 6 oktober 2005 volgens mij lijken ze heel erg op die gang van vc hoor :|
Svenie Geplaatst: 6 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 6 oktober 2005 ik denk dat je de street wanabes bedoelt nou ja ze lijken erop maar ik dacht wel dat alleen de gangs van gta 3 er zouden inzitten
Cpt.Pinguin Geplaatst: 6 oktober 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 6 oktober 2005 misschien gebruiken ze het zelfde model van dit gangetje voor die nieuwe gang in lcs?
Mark B. Geplaatst: 6 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 6 oktober 2005 (bewerkt) In GTA III was er op die plek toch geen gang dus in Liberty City Stories denk ik ook niet. Bewerkt: 6 oktober 2005 door Mark B.
djaa Geplaatst: 6 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 6 oktober 2005 als ze het zijn wat moeten ze daar???
Cpt.Pinguin Geplaatst: 6 oktober 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 6 oktober 2005 In GTA III was er op die plek toch geen gang dus in Liberty City Stories denk ik ook niet. de plekken waar gans rondlopen kunnen veranderd zijn als ze het zijn wat moeten ze daar??? dat weet ik ook niet
djaa Geplaatst: 6 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 6 oktober 2005 In GTA III was er op die plek toch geen gang dus in Liberty City Stories denk ik ook niet. de plekken waar gans rondlopen kunnen veranderd zijn als ze het zijn wat moeten ze daar??? dat weet ik ook niet als ze niet in een missie zitten dan zou de gang niet in de spel zitten
Cpt.Pinguin Geplaatst: 6 oktober 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 6 oktober 2005 In GTA III was er op die plek toch geen gang dus in Liberty City Stories denk ik ook niet. de plekken waar gans rondlopen kunnen veranderd zijn als ze het zijn wat moeten ze daar??? dat weet ik ook niet als ze niet in een missie zitten dan zou de gang niet in de spel zitten gta 3 is 3 jaar later dan lcs, misschien werde ze vlak voor gta 3 soms uit liberty verjaagt door leone/yakuza? bovendien het is helemaal niet zeker of zij het wel zijn he
Recommended Posts