D-Gun Geplaatst: 6 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 6 oktober 2005 Eeej mensen ik had ff een vraagje.... ik kan nergens een Hotknife (auto) vinden en ik heb al op de Walkthrough gekeken maar daar staat niks kunnen jullie mij plz helpen.... Nog bedankt D-Gun Reageren
Kraay Geplaatst: 6 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 6 oktober 2005 (bewerkt) De hotknife krijg je als je goud hebt bij de drivingschool en de WT is offline Bewerkt: 6 oktober 2005 door kraay Reageren
D-Gun Geplaatst: 6 oktober 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 6 oktober 2005 De hotknife krijg je als je goud hebt bij de drivingschoolen de WT is offline wat is wt?? Reageren
.Levi. Geplaatst: 6 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 6 oktober 2005 Zie ook Mini Walkthrough. Autoschool - San Fierro: Wat kun je verdienen? Beloning: Brons: Super GT Zilver: Bullet Goud: Hotknife Reageren
D-Gun Geplaatst: 6 oktober 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 6 oktober 2005 weet er iemand ook een code voor op de PS2 voor een hotknife???? Reageren
.Levi. Geplaatst: 6 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 6 oktober 2005 Nee er is geen cheat om de Hotknife te spawnen. Reageren
s.e.v.a.n. Geplaatst: 6 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 6 oktober 2005 Er is wel een cheat dat er dan alleen maar mooie en dure sportwagens rondrijden dan rijdt de hotknife gewoon op straat de cheat voor PS2 is: up, L1, R1, up, right, up, X, L2, X, L! Reageren
Achille Geplaatst: 7 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 7 oktober 2005 Of je download een Carspawner dat kan natuurlijk ool Reageren
orange123 Geplaatst: 24 november 2006 Rapport Geplaatst: 24 november 2006 een car respawner????? bestaat dat?? kan iemand daar even uitleg over geven en zo mogelijk ook een link thx maarten Reageren
Typhoon Geplaatst: 24 november 2006 Rapport Geplaatst: 24 november 2006 (bewerkt) een car respawner????? bestaat dat??kan iemand daar even uitleg over geven en zo mogelijk ook een link thx maarten Hey orange123 De naam zegt het al, namelijk 'Carspawner' met dit tooltje kan je auto's spawnen. Dit doe je door op een sneltoets te drukken, de auto valt dan als ware voor je neer. Ik gebruik meestal de carspawner die bij de +151 trainer is ingebouwd, met deze trainer kan heb je 151 cheat mogelijkheden, deze variëren van auto's spawnen tot teleporteren. Dit is dus een heel handig tooltje, deze trainer kan je hier downloaden. Daarnaast kan je hier en hier ook nog een carspawner downloaden. Ik raad je de +151 trainer aan, deze heeft meer functies en het spawnen gaat makkelijker, bij de andere carspawners moet je namelijk met allemaal ID nummers van de autos kloten, dit duurt allemaal veel langer. Met de trainer kan je een voertuig naar keuze opzoeken en aanvinken, en dan de betreffende sneltoets drukken. Het lukt je wel, mocht je nog vragen hebben dan hoor ik ze graag! @FD, met racen ben ik sneller, met posten is dit zo te zien hetzelfde Bewerkt: 24 november 2006 door Typhoon Reageren
Flying Dutchman Geplaatst: 24 november 2006 Rapport Geplaatst: 24 november 2006 (bewerkt) Een Carspawner is een tooltje waarmee je elk willekeurig voertuig kunt spawnen. Als je bijvoorbeeld een grasmaaier wilt hebben, kun je die met dat tooltje gewoon neerzetten. Je kunt hem >hier< downloaden. Het werkt makkelijk, de installatie gaat automatisch. Je zit het programmaatje gewoon aan, start GTA San Andreas op. Ga daarna weer terug naar het bureaublad (alt + tab), en selecteer het voertuig dat je wilt hebben. Dubbelklik, ga terug naar GTA San Andreas en je hebt het voertuig. Veel plezier! @ Typhoon: Volgens mij was ik eerder. Bewerkt: 24 november 2006 door Flying Dutchman Reageren
orange123 Geplaatst: 26 november 2006 Rapport Geplaatst: 26 november 2006 oke thx, ik ga het zeker proberen en oja, kan je je savegames nog wel spelen, en kan je het ook unnistallen. dit kan bij de noobmode niet. Reageren
Typhoon Geplaatst: 26 november 2006 Rapport Geplaatst: 26 november 2006 en oja, kan je je savegames nog wel spelen, en kan je het ook unnistallen. dit kan bij de noobmode niet. Dit kan gelukkig nog wel, mods zoals de N00bmod tasten de Main.Scm en de Script.img aan, dit is bij een trainer of carspawner niet het geval. Dat is eigenlijk geen mod maar alleen maar een cheat tool, je hoeft dus niks te unnistallen, je kan het progammatje tijdens het spelen gewoon op starten om auto's te spawnen of te cheaten, en wanneer je dit niet wilt start je het gewoon niet op Dus niks lastig en niks waardoor je spel het niet meer doet. Gelukkig Veel succes ermee! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.