Jump to content

hoe?

Recommended Posts

Geplaatst:

ik denk niet dat iedereen deze vraag kan beantwoorden maaja.

Een paar dagen geleden was onze computer helemaal overhoop. we hebben alles opnieuw moeten installeren. er kwam zoon computerfreak onze compie maken. VOORdat onze comp nog niet over de rooie was kon ik alles downloaden: Skins voor the sims skins vor gta en nog meer. MAAR: nu heeft die computerfreak een heel ander programma erop gezet om te downloaden: WinRar. daar snap ik nou helemaal nix van. het tekentje van winrar zijn drie boekjes op elkaar gestapeld met een riempje erom. ik wil die 100% savegame downloaden maar nou weet iik dus niej hoe ik dit moet doen. wie heeft ook WinRar en kan mijn precies uitleggen hoe ik met WinRar moet werke? alvast heel erg bedankt!

doei!

Geplaatst: (bewerkt)

ja, ik heb ook ooit zomaar winrar gehad,

je kan het beste die winrar verwijderen, dan kun je toch nog steeds downloaden?

o ja, zoek eens op g**gle.nl ;)

EDIT:

je kon deze topic ook in de computer talk gedeelte plaatsen..

Bewerkt: door Disturbed
Geplaatst:
ja, ik heb ook ooit zomaar winrar gehad,

je kan het beste die winrar verwijderen, dan kun je toch nog steeds downloaden?

o ja, zoek eens op g**gle.nl ;)

:N ja maar ik heb geen zin om dalijk weer die vent te bellen dat mn cmopie kapot is.

Geplaatst:
nope.gif ja maar ik heb geen zin om dalijk weer die vent te bellen dat mn cmopie kapot is.

als je winrar verwijderd, gaat je computer toch niet kapot van?

Geplaatst:
nope.gif ja maar ik heb geen zin om dalijk weer die vent te bellen dat mn cmopie kapot is.

als je winrar verwijderd, gaat je computer toch niet kapot van?

nee maar je weet maar nooit... is er geen andere oplossing? weet jij ook niet hoe het werkt?

Geplaatst:

nee sorry, ik weet het niet precies meer, maar probeer eens je probleem in het kort met trefwoorden op www.g**gle.nl te zoeken, misschien dat dat helpt.

o ja, je hebt toch ook een herstel punt op je pc?

dat zie je in je configuratie scherm, en dan zie je: herstel punten maken (ofzo)

iig: veel geluk :sigaar:

Geplaatst:
nee sorry, ik weet het niet precies meer, maar probeer eens je probleem in het kort met trefwoorden op www.g**gle.nl te zoeken, misschien dat dat helpt.

o ja, je hebt toch ook een herstel punt op je pc?

dat zie je in je configuratie scherm, en dan zie je: herstel punten maken (ofzo)

iig: veel geluk :sigaar:

op google heb ik al gezogt maar kan het niet vinden. marja. ja is wist het al van dat herstelpunt. weet je c-ker dat je het niet weet?

Geplaatst:

WinRar maakt bestanden open die ''niet te openen waren'', zoals als er staat: Open dit bestand met Internet Explorer, of Open dit bestand met kladblok ofzo.

Met Winrar kan je dingen openen.

Als die 'vriend' van jou die de computer heeft 'gerepareerd', dan heeft 'ie waarschijnlijk .rar, en die andere dingen aangekruisd.

Je kan Winrar inderdaad ook verwijderen, en op een andere moment weer downloaden.

Ik dacht dat Winrar bestanden opent met alleen .rar etc.

Ik denk niet dat de PC van je kapot aan gaat tenzij het iets te maken heeft met Winrar.

:bonk:

Geplaatst:
WinRar maakt bestanden open die ''niet te openen waren'', zoals als er staat: Open dit bestand met Internet Explorer, of Open dit bestand met kladblok ofzo.

Met Winrar kan je dingen openen.

Als die 'vriend' van jou die de computer heeft 'gerepareerd', dan heeft 'ie waarschijnlijk .rar, en die andere dingen aangekruisd.

Je kan Winrar inderdaad ook verwijderen, en op een andere moment weer downloaden.

Ik dacht dat Winrar bestanden opent met alleen .rar etc.

Ik denk niet dat de PC van je kapot aan gaat tenzij het iets te maken heeft met Winrar.

:bonk:

dus KUN je er wel savegames mee downloaden?

Geplaatst:
dus KUN je er wel savegames mee downloaden?

Ik denk het wel.

Probeer dan die savegame te kopiéren naar je Echte savegames.

Geplaatst:

Download die Savegame maar plak hem gewoon naar je ''User Files'' is dit moeilijk Of anders wil je een Game van VC 100% dan zet ik het hier weg zonder readme enz.. en dat plak je dan in je user files.

Geplaatst:

Klik op je download, dan ga je naar winrar toe.

Dan extract to, in de werkbalk en kies de locatie.

Dan pakt hij ze uit en ze staan er.

Veel handiger dan winzip.

Geplaatst:

Je kunt ook als je winrar opent naar opties--> instellingen --> intergrate.

Dan alleen mar .RAR aanvinken, dan opent ie de rest .zip etc. gewoon.

winrar2oo.th.jpg

Geplaatst:

Stap voor stap :Y :

- Klik de geliefde savegame aan

- druk op fe flopy om te downloaden:

13bk1.th.jpg

- Kies opslaan

- kies de plek waar je het rar bestand wil plaatsen. vb. bureaublad

- open het d.m.v. het icoontje aan te klikken

- klik op extact to:

21kq.th.jpg

- Selecteer de gta .... userfiles map.

30qh.th.jpg

- sluit winrar.

- kijk in de map of hij er staat

43ly.th.jpg

- start gta op

- load game

- en klik hem aan

- spelen maar. :'D

Ps. WinRaR is geen download programma allen om uit te pakken!!!!!

Geplaatst:
Ps. WinRaR is geen download programma allen om uit te pakken!!!!!

En naar mijn mening beter dan WinZip (Y)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...