Juju Geplaatst: 6 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 6 oktober 2005 ik was op t internet op n soort google earth site aan het rondkijken bij new york, toen ging ik een beetje naar links toe kijken, en toen zag ik een dopje: Cedar Grove ik denk dat dat daar naar verwijst Reageren
Mark B. Geplaatst: 6 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 6 oktober 2005 Ja dat kan wel eens kloppen.. Portland bestaat ook echt. Reageren
Juju Geplaatst: 6 oktober 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 6 oktober 2005 Ja dat kan wel eens kloppen..Portland bestaat ook echt. ja, je hebt volgens mij 2 portlands in de VS, maar ik dacht altijd dat Liberty City naar New York verwees Reageren
Mark B. Geplaatst: 6 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 6 oktober 2005 maar ik dacht altijd dat Liberty City naar New York verwees Ja dat is ook zo. Liberty betekend vrijheid en in New York staat het vrijheidsbeeld dus New York is de stad van vrijheid. Reageren
Juju Geplaatst: 9 oktober 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 9 oktober 2005 (bewerkt) en dan heb ik nog iets gevonden: naast new york ligt ook Belleville verwijst naar Belleville Park er liggen in het echte belleville wat golf courses, wat wel op parkjes lijken Bewerkt: 9 oktober 2005 door italia_juju Reageren
Flying Dutchman Geplaatst: 28 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 28 oktober 2005 zelf Liberty City bestaat echt. Het is een probleemwijk met veel drugs en criminaliteit en deze wijk ligt en Miami. en het leukste: Vice City is gebasseerd op Miami. Miami heeft dus nogal wat met GTA te maken! Reageren
Cedar Block Piru Blood Geplaatst: 30 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 30 oktober 2005 En San Andreas met Los Angeles zo heb je dus ook alles . Maar er zijn zo veel verwijzingen dus het kan fout of goed zijn maar dat zul je zelf moeten opzoeken . Reageren
Gunslinger Geplaatst: 31 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 31 oktober 2005 Het zijn geen verwijzingen, denk ik. Het zijn gewoon objecten in real life, die in het spel gezet zijn om zo de sfeer beter te maken. Ik bedoel, wedden dat er een plaats ergens op de wereld is die Shorside heet? Gunslinger Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.