djaa Geplaatst: 6 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 6 oktober 2005 ik heb me op 2sep aangemeld bij psp.com en ik zou gratis spiderman 2 film krijgen maar ik heb het nu nog niet en over nieuw aanmelden doet hij niet weet iemand mischien hoe lang het duurt voor dat hij opgestuurd is? Reageren
Cpt.Pinguin Geplaatst: 6 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 6 oktober 2005 ik heb me op 2sep aangemeld bij psp.comen ik zou gratis spiderman 2 film krijgen maar ik heb het nu nog niet en over nieuw aanmelden doet hij niet weet iemand mischien hoe lang het duurt voor dat hij opgestuurd is? je zult gedult moeten hebben, maar vind je het een wonder dat je niet 2e keer kan aanmelden? straks kan iedereen zo'n duizend keer aanmelden en een spiderman 2 film winkel beginnen Reageren
Insane Geplaatst: 6 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 6 oktober 2005 misschien zijn die films op, het was zolang de vooraad strekt Reageren
djaa Geplaatst: 6 oktober 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 6 oktober 2005 ik heb me op 2sep aangemeld bij psp.comen ik zou gratis spiderman 2 film krijgen maar ik heb het nu nog niet en over nieuw aanmelden doet hij niet weet iemand mischien hoe lang het duurt voor dat hij opgestuurd is? je zult gedult moeten hebben, maar vind je het een wonder dat je niet 2e keer kan aanmelden? straks kan iedereen zo'n duizend keer aanmelden en een spiderman 2 film winkel beginnen weet ik maar ik vindt het niks dat ik moet wachten als ik dat doe verveel ik me altijd bijv. de nieuwe gta lcs komt binnenkort uit en ik zit er al heel lang op te wachten(zoals anderen) en nu heb ik nergens zin in door dat wachten Reageren
Insane Geplaatst: 6 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 6 oktober 2005 heb je trouwens al een bevestigings mailtje ontvangen? Reageren
djaa Geplaatst: 6 oktober 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 6 oktober 2005 heb je trouwens al een bevestigings mailtje ontvangen? nee heb ik niet krijg nooit bericht van sony alleen van microsoft en hun kunnen het niet zijn Reageren
Insane Geplaatst: 6 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 6 oktober 2005 vreemd, dat heb ik trouwens ook altijd dat als ik ergens op zit te wachten dat ik alleen maar daar aan kan denken, maar dat probeer ik niet te doen want dan lijkt het alleen maar langer te duren. Reageren
djaa Geplaatst: 6 oktober 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 6 oktober 2005 vreemd, dat heb ik trouwens ook altijd dat als ik ergens op zit te wachten dat ik alleen maar daar aan kan denken, maar dat probeer ik niet te doen want dan lijkt het alleen maar langer te duren. ik heb rondt de 50 spelen op de xbox en heb 2spelen op de psp en ik heb er nergens zin in Reageren
Gunslinger Geplaatst: 6 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 6 oktober 2005 Ze kunnen op zijn, en op = op. Maar ik zou een demo DVD voor mijn PS2 krijgen als ik hem registreerde. Nou, na 3 maanden kreeg ik mijn DVD'tje eindelijk thuisgestuurd. Helemaal uit Zwitserland! Daar kwam nog eens bij dat mijn achternaam verkeerd gespeld was, en mijn postcode inplaats van (bijvoorbeeld) 1234 AB vermeldt stond als B4321A. :S Het kan dus lang duren. Die dingen komen waarschijnlijk uit Zwitserland, en bij Sony staan dit soort dingen volgens mij niet bovenaan in het To-do lijstje. Dus je zult toch echt moeten wachten... Reageren
djaa Geplaatst: 6 oktober 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 6 oktober 2005 Ze kunnen op zijn, en op = op. Maar ik zou een demo DVD voor mijn PS2 krijgen als ik hem registreerde. Nou, na 3 maanden kreeg ik mijn DVD'tje eindelijk thuisgestuurd. Helemaal uit Zwitserland! Daar kwam nog eens bij dat mijn achternaam verkeerd gespeld was, en mijn postcode inplaats van (bijvoorbeeld) 1234 AB vermeldt stond als B4321A. :S Het kan dus lang duren. Die dingen komen waarschijnlijk uit Zwitserland, en bij Sony staan dit soort dingen volgens mij niet bovenaan in het To-do lijstje. Dus je zult toch echt moeten wachten... ik woon in duitsland en het word gestuurd van aken(nordheim westfalen( waar ik ook woon) ik woon zelf bij selfkant ligt aan de grens van nederland(sittard.limburg) maar het is dichtbij van waar ze worden gestuurd en vrienden van mij hebben ook nog niks gekregen Reageren
ThOmAsZ Geplaatst: 7 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 7 oktober 2005 Die Films zijn niet op, Ik heb hem op 2 september geregistreerd en ik heb hem nu ook nog niet. Maar op de Playstation.com forums wordt verteld dat er deze week leveringen aan komen. Problemen met de levering. LeveringsproblemenHet is inderdaad bekend dat er wat leveringsproblemen zijn, maar afgelopen vrijdag en maandag zijn er ongeveer 150000 UMD's naar Nederland en België verstuurd. De mensen die de 1e week hebben geregistreerd zullen in de loop van aankomende week de disc ontvangen (als ze hem nog niet ontvangen hebben). Reageren
Insane Geplaatst: 8 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 8 oktober 2005 ik krijg mijn Value Pack voor mijn verjaardag (6 nov.) en dan hoop ik ook dat ze nog spiderman 2 UMD Movies hebben. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.