Jump to content

Film


djaa

Recommended Posts

ik heb me op 2sep aangemeld bij psp.com

en ik zou gratis spiderman 2 film krijgen

maar ik heb het nu nog niet en over nieuw aanmelden doet hij niet

weet iemand mischien hoe lang het duurt voor dat hij opgestuurd is?

Link to comment
Delen op andere websites

ik heb me op 2sep aangemeld bij psp.com

en ik zou gratis spiderman 2 film krijgen

maar ik heb het nu nog niet en over nieuw aanmelden doet hij niet

weet iemand mischien hoe lang het duurt voor dat hij opgestuurd is?

je zult gedult moeten hebben, maar vind je het een wonder dat je niet 2e keer kan aanmelden? straks kan iedereen zo'n duizend keer aanmelden en een spiderman 2 film winkel beginnen

Link to comment
Delen op andere websites

ik heb me op 2sep aangemeld bij psp.com

en ik zou gratis spiderman 2 film krijgen

maar ik heb het nu nog niet en over nieuw aanmelden doet hij niet

weet iemand mischien hoe lang het duurt voor dat hij opgestuurd is?

je zult gedult moeten hebben, maar vind je het een wonder dat je niet 2e keer kan aanmelden? straks kan iedereen zo'n duizend keer aanmelden en een spiderman 2 film winkel beginnen

weet ik maar ik vindt het niks dat ik moet wachten als ik dat doe verveel ik me altijd

bijv. de nieuwe gta lcs komt binnenkort uit en ik zit er al heel lang op te wachten(zoals anderen) en nu heb ik nergens zin :ch: in door dat wachten

Link to comment
Delen op andere websites

vreemd, dat heb ik trouwens ook altijd dat als ik ergens op zit te wachten dat ik alleen maar daar aan kan denken, maar dat probeer ik niet te doen want dan lijkt het alleen maar langer te duren. ;)

:ch: ik heb rondt de 50 spelen op de xbox en heb 2spelen op de psp

en ik heb er nergens zin in :ch::ch:

Link to comment
Delen op andere websites

Ze kunnen op zijn, en op = op.

Maar ik zou een demo DVD voor mijn PS2 krijgen als ik hem registreerde. Nou, na 3

maanden kreeg ik mijn DVD'tje eindelijk thuisgestuurd. Helemaal uit Zwitserland! Daar kwam nog eens bij dat mijn achternaam verkeerd gespeld was, en mijn postcode inplaats van (bijvoorbeeld) 1234 AB vermeldt stond als B4321A. :S

Het kan dus lang duren. Die dingen komen waarschijnlijk uit Zwitserland, en bij Sony staan dit soort dingen volgens mij niet bovenaan in het To-do lijstje. Dus je zult toch echt moeten wachten...

Link to comment
Delen op andere websites

Ze kunnen op zijn, en op = op.

Maar ik zou een demo DVD voor mijn PS2 krijgen als ik hem registreerde. Nou, na 3

maanden kreeg ik mijn DVD'tje eindelijk thuisgestuurd. Helemaal uit Zwitserland! Daar kwam nog eens bij dat mijn achternaam verkeerd gespeld was, en mijn postcode inplaats van (bijvoorbeeld) 1234 AB vermeldt stond als B4321A. :S

Het kan dus lang duren. Die dingen komen waarschijnlijk uit Zwitserland, en bij Sony staan dit soort dingen volgens mij niet bovenaan in het To-do lijstje. Dus je zult toch echt moeten wachten...

ik woon in duitsland en het word gestuurd van aken(nordheim westfalen( waar ik ook woon) ik woon zelf bij selfkant ligt aan de grens van nederland(sittard.limburg)

maar het is dichtbij van waar ze worden gestuurd en vrienden van mij hebben ook nog niks gekregen

Link to comment
Delen op andere websites

Die Films zijn niet op, Ik heb hem op 2 september geregistreerd en ik heb hem nu ook nog niet. Maar op de Playstation.com forums wordt verteld dat er deze week leveringen aan komen. Problemen met de levering.

Leveringsproblemen

Het is inderdaad bekend dat er wat leveringsproblemen zijn, maar afgelopen vrijdag en maandag zijn er ongeveer 150000 UMD's naar Nederland en België verstuurd.

De mensen die de 1e week hebben geregistreerd zullen in de loop van aankomende week de disc ontvangen (als ze hem nog niet ontvangen hebben).

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...