Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

ik had van iemand een antwoord gekregen dat je een savegame moet downloaden en dat je dan ook gewoon die geventjes kan kopieren en plakken in:

C:\Documents and Settings\Computernaam\Mijn Documenten\GTA Vice City User Files?

kan dat echt?bedankt!

EDIT: ik heb ook gelezen dat als je een savegame download even dat nummertje in de bestandsnaam moet veranderen anders overschrijft ie het eerst spel. hoe moet ik dat nummertje veranderen

Bewerkt: door Mr.Mister
Geplaatst:

Ja dit is waar je download het savegame en pakt het ui naar je ''user files'' en klaar is kees dit duurt misschien 1 minuut.

Geplaatst:
Ja dit is waar je download het savegame en pakt het ui naar je ''user files'' en klaar is kees dit duurt misschien 1 minuut.

o oke maar hoe moet ik dan dat nummertje in de bestandsnaam veranderen? en anders overschrijft ie het echt bestaande spel.

Geplaatst:

moet ik nu:

..

GTAVCsf3.b

Readme

welke moet ik nou kopieren naar mijn documenten\GTA Vice City User Files?

alledrie? please antwoord!

Geplaatst:
GTAVCsf3.b

Dit is je Save Game. Hier staat alles op.

De ReadMe en een ander bestandje (..) hoef je er niet in te zetten.

Een Save Game van GTA moet je altijd plaatsen in Mijn Documenten\GTA Vice City User Files\

Over het bestand.. GTAVCsf3.b

GTAVCsf3.b is het bestand dus waar alles op staat. De 3 (GTAVCsf3.b) geeft aan op welke plek je hem hebt gesaved.

Stel, je zit ingame en je wilt je spel saven. Dan ga je naar een huis en loop je naar het 'cassettebandje'. Nu kun je saven. Als het goed is zie je 8 slots waar je hem kunt saven. Als je hem op de 4e slot saved, komt er te staan GTAVCsf4.b en als je hem saved op de laatste, dat is de 8e slot, dan komt er GTAVCsf8.b te staan in Mijn Documenten\GTA Vice City User Files.

Als je dus al een bestand hebt, met de naam GTAVCsf3.b, kan je beter het nummertje veranderen in een cijfer die er nog niet bij staat. Zo behoud je je oude savegames.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...