Juice Geplaatst: 7 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 7 oktober 2005 ik heb 100% uitgespeeld en ik had ergens gelezen dat er dan nog een extra deurtje openging in pole position... maar als ik er inloop gebeurt er nix waar moet ik inlopen? groetjes Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NandroDavids Geplaatst: 7 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 7 oktober 2005 Je moet de Pole Position binnenlopen en dan helemaal doorlopen tot aan het einde van de gang. Daar ga je in het deurtje rechts en dan komt het filmpje. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Follow Geplaatst: 19 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 19 oktober 2005 Bij de pole position club moet je de rode loper volgen en dan gelijk in het haltje de linkse kamer in en 600 geld uitgeven en dan weggaan. Dan gaat er rechts achterin een deur open en komt er een geld teller. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MrKooKie Geplaatst: 19 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 19 oktober 2005 Dat moet je juist doen om 100% te krijgen, en dat 2de deurtje is een fabeltje volgens mijn 100% PS2 versie... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Lantyz Geplaatst: 19 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 19 oktober 2005 Dat extra deurtje is zeker geen fabeltje. Met de PC versie gaat het in ieder geval. Ik dacht zelf dat je 100% moest hebben om daar naar binnen te kunnen, maar iemand in een ander topic hierover beweert dat $600,= uitgeven in de Pole Position voldoende is. Hieronder een screen van de cutscene (Het stelt overigens niet zo gek veel voor): Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Juice Geplaatst: 20 oktober 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 20 oktober 2005 o. nouja toch bedankt! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
San_Andreas_Nigga Geplaatst: 20 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 20 oktober 2005 Je moet inderdaad $600 uitgeven bij het eerste deurtje, dan krijg je een bericht dat je een asset hebt gemaakt van de stripclub en gaat er een extra deurtje open. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MrKooKie Geplaatst: 20 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 20 oktober 2005 Dat extra deurtje is zeker geen fabeltje. Met de PC versie gaat het in ieder geval. Ik dacht zelf dat je 100% moest hebben om daar naar binnen te kunnen, maar iemand in een ander topic hierover beweert dat $600,= uitgeven in de Pole Position voldoende is. Mijn Ps2 versie wordt gediscrimineerd, het eerste deurtje blijft open maar er is geen 2de deurtje, wel is de 'lapdancer' een stuk naakter! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.