libertycitypc Geplaatst: 7 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 7 oktober 2005 is er ook een mogelijk heid om politie vrouwen in gta sa te voegen plzz help me jeroen Reageren
Roxx0rz Geplaatst: 7 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 7 oktober 2005 Ja, er is een mod voor... Alleen die vervangt dan ook de brandweermannen enzo. Verder weet ik niet of je dat kan doen. Reageren
s.e.v.a.n. Geplaatst: 7 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 7 oktober 2005 misschien dat je in het GTA Modding help forum kan kijken Reageren
Baffie Geplaatst: 7 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 7 oktober 2005 Hoezo, er zit toch al een politievrouw in het spel in de vorm van je date-vriendin Barbara Schternvart? Het lijkt me opzich wel een goed idee, hopelijk is het ook te merken aan hun manier van schieten. Maar ik denk niet dat dat er nog in zal komen, evenals brandweervrouwen, ambulance-zusters of iets dergelijks. Een vrouwelijke hoofdpersoon zal dus wel helemaal een illusie zijn. Wel creatief! Reageren
BaasB Geplaatst: 7 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 7 oktober 2005 Ja eigenlijk slaat het nergens op... Vrouwen kunnen toch ook gangsters zijn! En dat er in het spel geen vrouwelijke agenten zitten slaat ook nergens op. In het echt komen er ook steeds meer agentes Reageren
djaa Geplaatst: 7 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 7 oktober 2005 Ja eigenlijk slaat het nergens op... Vrouwen kunnen toch ook gangsters zijn! En dat er in het spel geen vrouwelijke agenten zitten slaat ook nergens op. In het echt komen er ook steeds meer agentes eigenlijk is er wel EEN vrouwlijk agent die vriendin wat in die ene woestijn woont Reageren
libertycitypc Geplaatst: 10 oktober 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 10 oktober 2005 wie weet waar die mod staan Reageren
Achille Geplaatst: 10 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 10 oktober 2005 zoek op gtagarage op of gtaforums.. Reageren
Gunslinger Geplaatst: 10 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 10 oktober 2005 Deze mod is NIET te vinden in de GTAGames Download Database... Maar er zijn genoeg modsites te vinden. Probeer Google. Reageren
Mister Fuji Geplaatst: 11 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 11 oktober 2005 Misschien kun je er ook gelijk wat bruine agenten in doen, want op de corrupte na, is er verder nooit meer één te vinden... Reageren
libertycitypc Geplaatst: 11 oktober 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 11 oktober 2005 waarom moeten er wat zwarten agenten in Reageren
Mister Fuji Geplaatst: 11 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 11 oktober 2005 Moet niet, maar het valt op dat die er ook niet zijn. Reageren
libertycitypc Geplaatst: 11 oktober 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 11 oktober 2005 als jij weet waar die vrouwen zijn zeg het dan Reageren
Mister Fuji Geplaatst: 12 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 12 oktober 2005 Volgens mij vat jij mij niet zo... Ik zeg dat er én geen vrouwelijke ambtenaren (politie, ziekenhuis, brandweer) én geen "gekleurde" abmtenaren zijn. Én-én, dus niet óf-óf. Reageren
vadje Geplaatst: 12 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 12 oktober 2005 Zou egt wel vreet zijn denk niet dat het kan maar zou wel leuk zijn :'D Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.