Rick_Mense Geplaatst: 7 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 7 oktober 2005 Hey, Ik heb nu een stadion ingame maar, sommige textures doen het niet. Ik heb het al een paar keer overnieuw gedaan maar dat helpt ook niks. en ze zijn op een orginele texture maat. Weet iemand wat ik fout doe? Zo moet hij worden: Reageren
gangster28 Geplaatst: 7 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 7 oktober 2005 weet je zeker dat de namen niet verschillen want anders doen ze het namelijk niet. Reageren
Bradley H. Geplaatst: 7 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 7 oktober 2005 Doen de textures in Z-modeller het wel ?, Als je een object uit 3DS exporteert krijg je soms een schermpje dat je textures een te lange naam hebben, als dat zo is heb je deze dan aangepast ? Reageren
Rick_Mense Geplaatst: 7 oktober 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 7 oktober 2005 IK heb de namen en de textures opnieuw opgeslagen als bmp en nu doen ze het wel. Maar toch bedankt voor de hulp Als je screens wilt zien moet je even naar het GTA Burnout topic gaan. ( klik op mijn sig ) Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.