Jump to content

hulp please!?!


spiderman

Recommended Posts

hi allemaal ik zie op de site www.gtagames.nl een vc savegame staan bij de downloads en die is op 99% er staat bij dat je aleen side missie nog moet doen maar ik weet niet waar dat en wat dat is :? kan iemand mij daar info ofer geven?????????? groetjzz spidey :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Side missies zijn inderdaad de zogenaamde 'buitenmissies'. Ze bedoelen daarmee de 100 Hiddenpackages zoeken, Stunts doen, Ambulance en taxi en politie en brandweer missies doen, en nog een paar anderen.

:Y

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...
Dit is geen 99% save-game. Heb in de stats gekeken en er zijn nog geen hidden packages, rampages gedaan/gevonden. Ook zijn er nog geen ambulance-missies gedaan, en ga zo maar voort.

:cya:

ik heb ff een vraag je als je hier iets download hoe krijg je dat dan in het spel

Link to comment
Delen op andere websites

Het is inderdaad geen 99% savegame, mijn neefje had hem ook een keer gekocht en volgensmij ben je nog maar op zo'n 38%, maar je zit wel helemaal midden in het spel, leuk als je het meteen moeilijk wilt hebben. 99% savegames zijn ook eigenlijk waardeloos, bij de meeste is Keep your Friends Close en alle andere missie al gehaald, en moet je alleen nog maar een stel hidden packages of andere rommel halen wat veel onnodige tijd vergt. Bij de 100% krijg je alleen maar een stel grijze tekstbalkjes bovenin te zien met berichten dat alle auto's twee keer zo sterk zijn, en dat je oneindig veel kogels hebt, ook zitten er drie bodyguards in de mansion en krijg je het Frankie-outfit, maar dat is dan ook alles. Je kunt beter gewoon de 100% savegame downloaden, dan weet je tenminste zeker dat je niets meer te doen hebt.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...