djorry Geplaatst: 7 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 7 oktober 2005 yo , Na het neerschieten van alle mensen , springt smoke op de moto en moet je zelf schieten. Maar , als ik dan schiet , en kschiet die camion kapot , is mission failed ... iemand tips !? Mvg, Djorry Reageren
Gunslinger Geplaatst: 7 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 7 oktober 2005 Je moet gewoon zelf ook op die motor gaan zitten, dan kun je vertrekken. Misschien is Big Smoke in de tussentijd gedood? Reageren
djorry Geplaatst: 7 oktober 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 7 oktober 2005 ja , idd zo is dat , maar dat komt door een ontploffing (denk door schieten op camion...) Niet echt simpel. Op wat moet ik dan wel schieten ... Reageren
Gunslinger Geplaatst: 7 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 7 oktober 2005 ja , idd zo is dat , maar dat komt door een ontploffing (denk door schieten op camion...) Niet echt simpel. Op wat moet ik dan wel schieten ... Ervoor zorgen dat je genoeg afstand hebt tussen het voertuig dat gaat ontploffen en jezelf. Dat geldt te voet, en als je op de motor zit. Reageren
rick15465 Geplaatst: 7 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 7 oktober 2005 (bewerkt) Je moet op de banden en de bestuurders schieten.Andres kan je dood gaan. edit:iemand was me voor. Bewerkt: 7 oktober 2005 door rick15465 Reageren
Little Mister Geplaatst: 7 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 7 oktober 2005 Alle mannetjes die achter je rijden, die op je schieten enz. Je kan volgens mij niet eens op iets verkeerds schieten, zoals Smoke of iets anders. Reageren
Velaro Geplaatst: 7 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 7 oktober 2005 Als Smoke op de moto zit spring jij erop en dan vertrekt Smoke,dan moet je proberen alle voertuigen kapot te schieten (door op de motorkap en bestuurders te schieten) Als hij echt niet lukt kun je hem in de savegame-aanvraag doen,dan doet iemand anders hem op jouw save-game Reageren
dmx Geplaatst: 7 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 7 oktober 2005 met camion bedoel je toch vrachtwagen? die moet je ook niet neerknallen want die heb je nog nodig om over een ramp heen te springen. Reageren
djorry Geplaatst: 7 oktober 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 7 oktober 2005 indeed. Tis gelukt ,bedankt iedereen !! Nu de missie van madd dogg doen in het grote huis en die security doden ... Net ff gestopt want oogjes zien voleldig rood . Reageren
Le MrG Geplaatst: 7 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 7 oktober 2005 Bij die missie moet je gewoon stiekem de bewakers doden en als er schaduws zijn moet je daar instaan zodat de Security je niet kan zien Als je het RhymeBoek hebt dan kun je de Bewakers gewoon neerknallen ! Reageren
djorry Geplaatst: 7 oktober 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 7 oktober 2005 Oké , dat is voor morgen vroeg of vannacht . Zo'n dagje staken op school , leerlingen thuis , handig :'D Reageren
Lance Vance Dance Geplaatst: 7 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 7 oktober 2005 Je mag ook wel schieten in het begin hoor alleen maak je dasn teveel geluid en komen al die ventjes naar je toe:) Opzich vind ik persoonlijk het Crouchen het leukst met zo'n mesje maar als jij liever schiet kan dat ook hoor, makkelijk zat. Groetjes, Lance Vance Dance Reageren
djorry Geplaatst: 7 oktober 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 7 oktober 2005 Schieten gaat in het begin toch niet??? alleen mesje dacht ik .. Reageren
Cool Hand Geplaatst: 7 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 7 oktober 2005 Ook een tip, loop bukkend naar 1 van de bewakers, zorg dat je niet in zijn gezichtsveld komt. Richt op zijn hooft met een mes, dan druk je op schiet, Carl Johnson zal dat zijn keel doorsnijden. Je kan dan (als je geen wapen hebt) zijn wapen evt. gebruiken. Veel geluk! Koos. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.