s.e.v.a.n. Geplaatst: 7 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 7 oktober 2005 Als ik een super gt bij transfender ga tunen en ik set er andere banden op maakt dat dan verschil uit slipt hij dan minder of niet ?????? Reageren
RTS Geplaatst: 7 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 7 oktober 2005 Nope, het is alleen om te "stylen". Zover ik het weet heeft het geen andere functie. Alleen de offroad-wheels kunnen nog wel eens nut hebben...... Reageren
s.e.v.a.n. Geplaatst: 7 oktober 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 7 oktober 2005 (bewerkt) Dus het gaat eigenlijk om de velgen. de banden eromheen maken nix uit oke thnx En die offroad wheels maken wel iets uit een heel klein beetje maar toch Bewerkt: 7 oktober 2005 door s.e.v.a.n. Reageren
Giorgo Geplaatst: 7 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 7 oktober 2005 Juist het gaat om de velgen,alleen als je neemt off-road wheels dan komen er wel betere banden op vind ik. Reageren
Achille Geplaatst: 7 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 7 oktober 2005 VanzelfSprekend maaakt het niets uit, want het gaat dan alsnog om de banden en niet om de velgen zelf Reageren
Baffie Geplaatst: 7 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 7 oktober 2005 (bewerkt) Zoals al gezegd was bij de Offroad wheels wel, dit zie je ook terug in de missie Farewell my Love, in de scène heeft de ZR-350 geen offroad wheels, in de missie wel. (Ook in Badlands B) Echt heel veel nut heeft het niet, maar je hebt wel net iets meer nut. Ook zie je het in de missie Beach Party (zo heette die dacht ik) van OG Loc, ook daar heeft de sound van offroad wheels. Verder kom je ze nooit tegen, alleen als je de auto zélf tune. Van dat hele tune gezeur hebben alleen nitro, hydraulics en de offroad wheels invloed op het rijgedrag, de rest is alleen maar voor de sier, of om net alsof te doen alsof de auto harder gaat (spoilers, side skirts) Bewerkt: 7 oktober 2005 door Baffie Reageren
Little Mister Geplaatst: 7 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 7 oktober 2005 Toch merk ik wel verschil als je bijv. de Ahab banden neemt dan de standaard banden. Reageren
GTA_addict Geplaatst: 7 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 7 oktober 2005 Toch merk ik wel verschil als je bijv. de Ahab banden neemt dan de standaard banden. Waarvoor zou je het nodig hebben, ik bedoel je hebt eigenlijk alleen maar bestrating. Behallve de Off-Road natuurlijk. Reageren
BeatboxGamer Geplaatst: 7 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 7 oktober 2005 Ik voel geen verschil qua controle en wegligging. Alleen bij de off-road een beetje maar ook niet dat je zegt van nou ik slip niet meer! Nee het is maar voor de sier dan voor het rijgedrag. Maar daar koop je hem niet voor. Dan moet je maar NFS spelen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.