Juice Geplaatst: 7 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 7 oktober 2005 ik heb een lollige mod gevonden op gtagames.nl: Eye Candy Reefer. ik wil hem wel in vice city hebben :'D ik heb 2 vragen: 1. In Welke Map Moet Ik Voertuigen Zetten Van GTA Vice City? 2. Er komt te staan: .. eyecandycensored.jpg gtagames.nl Forum Url ReadMe.txt reefer.dff reefer.txd welke moet ik kopieren naar die map?? alvast bedankt! Reageren
Velaro Geplaatst: 7 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 7 oktober 2005 (bewerkt) Je download de IMG-TOOL voor vc (gtagames.nl) Zet die gedownloade .ddf en .txd files in een map Start de IMG-TOOL,open het bestand gta3.img en verplaats de gewone reefer.txd met het gedownloade en doe hetzelfde met reefer.ddf,duw dan op rebuild archive en...........lets play ! Ik hoop dat je genoeg info hebt :'D Bewerkt: 7 oktober 2005 door gtafan1221 Reageren
djaa Geplaatst: 7 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 7 oktober 2005 ik heb een lollige mod gevonden op gtagames.nl:Eye Candy Reefer. ik wil hem wel in vice city hebben :'D ik heb 2 vragen: 1. In Welke Map Moet Ik Voertuigen Zetten Van GTA Vice City? 2. Er komt te staan: .. eyecandycensored.jpg gtagames.nl Forum Url ReadMe.txt reefer.dff reefer.txd welke moet ik kopieren naar die map?? alvast bedankt! je bent vandaag wel actief heb je dingen gedownload om zo actief te zijn op de forum Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.