Gta Ripper Geplaatst: 7 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 7 oktober 2005 hallo,als ik een cheat doe dan loopt mn gta sa soms vast.kan iemand me daarbij helpen. (ik wist effe niet waar ik dit topic moest planten.) Bvd. gta ripper Reageren
Gunslinger Geplaatst: 7 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 7 oktober 2005 hallo,als ik een cheat doe dan loopt mn gta sa soms vast.kan iemand me daarbij helpen. (ik wist effe niet waar ik dit topic moest planten.) Bvd. gta ripper Niks aan te doen, heb ik ook soms. Ik heb dat bij de "sletten magneet" code. Dan bevriest het beeld, en kan ik niks meer... Niets aan te doen, gewoon resetten. Reageren
arnie Geplaatst: 7 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 7 oktober 2005 Ja, dat zijn de risico's van cheaten. Misschien als je niet meer cheat dan gaat sa terug normaal doen Maar ik heb een goeie raad: NIET CHEATEN! Reageren
Gangsta Geplaatst: 7 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 7 oktober 2005 Welke cheat gebruik je? Als de cheat slecht ofzo is, dan moet je het niet meer gebruiken, of je doet de cheat vaker achter elkaar. Reageren
Jon-asses Geplaatst: 8 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 8 oktober 2005 dat is wss door die cheats van sletten magneet en dat iedereen in zwemshort is dus deze moet je niet gebruiken maar andere cheats zoals wapens cheats dat gaat toch zonder problemen? greetz jon-asses Reageren
Barcelona Geplaatst: 8 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 8 oktober 2005 (bewerkt) welke cheats gebruik je? want bijvoorbeeld als je de cheat slettenmagneet gebruikt dan kan het spel vast lopen maar als je bijvoorbeeld nou wapens cheats en gezondheid cheat activeert loopt het spel dan ook vast? want dan moet je niet meer cheaten. Bewerkt: 8 oktober 2005 door Barcelona Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.