Wesley Geplaatst: 7 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 7 oktober 2005 hoi , waarom heb je altijd in GTA SA steeds van die vieze auto , aan de zij kant is de auto bijna altijd vies . bijv. bij de Super GT , die is altijd aan de zijkant vies. waarom is dat zo? Reageren
Froodooo Geplaatst: 7 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 7 oktober 2005 (bewerkt) Waarschijnlijk omdat Rockstar het een beetje realistisch wil laten lijken. Heb je misschien een screenshot ervan? Edit: Ok, maakt niet uit dat je geen screen hebt. Bewerkt: 7 oktober 2005 door Froodooo Reageren
Dizzee Geplaatst: 7 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 7 oktober 2005 Je auto kan vuil worden als je bijvoorbeeld in een veld rijdt. Als het dan regent kan hij weer mooi worden of wordt de auto niet vuil. Met de patch van gta kan je auto weer mooi worden door in de pay'n spray te rijden. Reageren
Wesley Geplaatst: 7 oktober 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 7 oktober 2005 (bewerkt) Waarschijnlijk omdat Rockstar het een beetje realistisch wil laten lijken. Heb je misschien een screenshot ervan? nee ik heb geen screen er van , ik heb SA voor X-Box! ----------------------------------------------------------------------------------------- je auto kan vuil worden als je bijvoorbeeld in een veld rijdt.Als het dan regent kan hij weer mooi worden of wordt de auto niet vuil. Met de patch van gta kan je auto weer mooi worden door in de pay'n spray te rijden. bij mijn zijn de auto`s altijd vies. Met de patch van gta kan je auto weer mooi worden door in de pay'n spray te rijden. ik heb SA voor Xbox ------------------------------------------------------------------------------------------- Waarschijnlijk omdat Rockstar het een beetje realistisch wil laten lijken. Heb je misschien een screenshot ervan?Edit: Ok, maakt niet uit dat je geen screen hebt. Hier toch maar een screen. dat bedoelde ik! Bewerkt: 7 oktober 2005 door wesley_GTA Reageren
Dizzee Geplaatst: 7 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 7 oktober 2005 (bewerkt) Waarschijnlijk omdat Rockstar het een beetje realistisch wil laten lijken. Heb je misschien een screenshot ervan?Edit: Ok, maakt niet uit dat je geen screen hebt. Hier toch maar een screen. @ wesley, kon ik niet weten he dat je sa op de xbox had. Bewerkt: 7 oktober 2005 door Dizzee Reageren
gta_player Geplaatst: 7 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 7 oktober 2005 het is echt niet tof dat er vuil op die auto's zitten had het er liever niet op gezien ook al is het wel realistisch Reageren
s.e.v.a.n. Geplaatst: 7 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 7 oktober 2005 Als het na een tijdje rijden vies word is het wel realistisch anders niet egt Reageren
Giorgo Geplaatst: 7 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 7 oktober 2005 Het zit er altijd op hoor, als je hem nu tuned of steelt hij is altijd vies. En blijft dat ook. Reageren
Arjen Geplaatst: 7 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 7 oktober 2005 (bewerkt) Tenzij je de patch voor San Andreas download op NoMoreHotCoffee.com. Als je dan in de Pay'n'Spray gaat, wordt hij wel weer schoon. Bewerkt: 7 oktober 2005 door MClaw Reageren
Achille Geplaatst: 8 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 8 oktober 2005 @wesley_GTA Hier kan je niks aan doen alleen als je hem op de PC hebt @MClaw hij heeft het op de XboX en dat kan je dat niet op downloaden he Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.