makkink Geplaatst: 7 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 7 oktober 2005 (bewerkt) ik kan zo'n missie met hydra maar niet halen dan moet je met hydra boten kapotschieten ik stort altijd neer bij die boten ik heb gtasa op de ps2 Bewerkt: 8 oktober 2005 door makkink Reageren
Dizzee Geplaatst: 7 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 7 oktober 2005 Waar in de missie precies zit je vast? Wat vind je moeilijk? Reageren
Flame^ Geplaatst: 7 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 7 oktober 2005 Deze missie is in feite heel makkelijk als je het op de juiste manier doet . Met het sluipen in het schip moet je geen moeite mee hebben. Zelfs als het alarm afgaat kan je rustig doorgaan. Wanneer je achtervolgd word kan je ipv de vliegtuigen neer te schieten gewoon wachten. Uiteindelijk zal een van de Hydra's stuk gaan, daarna weer een, etc. Wanneer je de boten moet vernielen kan je het beste gaan landen. Sta uit pak een Bazooka/Ander wapen en schiet op elke boot totdat hij stuk is. Vlieg daarna rustig naar verdant Meadows en Mission passed! Ik hoop dat dit helpt . Reageren
Dizzee Geplaatst: 7 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 7 oktober 2005 Wanneer je achtervolgd word kan je ipv de vliegtuigen neer te schieten gewoon wachten. Uiteindelijk zal een van de Hydra's stuk gaan, daarna weer een, etc. Wat ik doe, is eerst 2 van de 3 hydra's die op het schip staan, laten ontploffen met een granaat of dergelijke, en zo vliegt er maar 1 hydra meer achter je. Reageren
Le MrG Geplaatst: 7 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 7 oktober 2005 Of je druk natuurlijk als je in een Hydra zit op Spatie voor HitteZoekende Raketten. En je kun natuurlijk bij die boten ook verticaal zweven en ook Met Spatie schieten Reageren
s.e.v.a.n. Geplaatst: 7 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 7 oktober 2005 Maar als je die boten moet vernietigen moet je uitkijken dat je niet te laag vliegt Een keer was dat bij mij zo en kwam ik toen in het water terecht Reageren
makkink Geplaatst: 8 oktober 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 8 oktober 2005 (bewerkt) ik land altijd in het water met die hydra eigenlijk vind ik daarmee vliegen toch heel makkelijk shit nou slaapt iedereen hier nog Bewerkt: 8 oktober 2005 door makkink Reageren
Velaro Geplaatst: 8 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 8 oktober 2005 Op de PS2 heb je een soort gamepad,dat heb ik ook op de PC ,ik snap niet dat je daarmee een probleem hebt hoor,tenzij je de sticks naar de verkeerde kant duwt ON-Topic:Ik heb de missie op de gewone manier gedaan,als alles in dat schip klaar was dan spapte ik in de hydra en schoot met de hittezoekende raket alle achervolgers neer,daarna gebruikte ik de hittezoekende raket opnieuw (om de boten kapot te schieten) Reageren
Barcelona Geplaatst: 8 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 8 oktober 2005 (bewerkt) vlieg niet te laag en niet te snel vliegen want dan maak je kans dat je tegen een boom aanvliegt ofzo dus toets niet heel de tijd W en toets spatie in om de achtervolgingsraket in te drukken als je hydra of boot tegen komt en dan moet je schieten. als je dit gedaan hebt vlieg dan weer naar je eigen vliegveld en dan in de hangar. succes! Bewerkt: 8 oktober 2005 door Barcelona Reageren
GTA Vice VIP Geplaatst: 10 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 10 oktober 2005 Gwoon stil gaan hangen bij die boten... Op t Vliegdekship heel stil zijn. Anders vliegt de Aircraft Carrier weg. Voor je wegvliegt alle hydra's opblazen behalve 1. Daar vlieg je dan in weg dan heb je geen enkele Hydra achter je aan en kun je meteen die boten opblaze Reageren
julian_vk397 Geplaatst: 12 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 12 oktober 2005 je moet gewoon in een hydra gaat zitten en wegvliegen en dan vlak boven de brug blijven hangen de andere hydra's gaan dan vanzelf kapot! en dan is ie voor de rest een makkie Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.