Kapii Geplaatst: 7 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 7 oktober 2005 Er is weer een nieuw virus gevonden in nederland is het zeer actief.. Als je een e-mail krijgt en het heeft de naam: Welcome to the matrixx NIET OPENEN!! Er zit een virus in.. Het virus zorgt ervoor dat internet geen contact meer krijgt en het schakelt je virus scanner uit daarna gaat het naar je D schijf en vernielt alles in de D schijf.. Je zult daarna niks meer kunnen het enigste wat je dan nog kunt is je Computer naar de vuilnisbelt brengen.. Greats kapii. Welcome to SA Reageren
Le MrG Geplaatst: 7 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 7 oktober 2005 Dat is niet erg handig nee ! Alleen kijk ik niet zovaak in me MailBox ! Ik heb al eens een virus gehad en het is echt niet handig Reageren
Kapii Geplaatst: 7 oktober 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 7 oktober 2005 Het is inderdaad niet handig je kan er echt niks tegen doen.. En ik denk dat je zobiezo wel slim genoeg bent om een e-mail met die naam neit te openen Reageren
Gunslinger Geplaatst: 7 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 7 oktober 2005 (bewerkt) Er is weer een nieuw virus gevonden in nederland is het zeer actief..Als je een e-mail krijgt en het heeft de naam: Welcome to the matrixx NIET OPENEN!! Er zit een virus in.. Het virus zorgt ervoor dat internet geen contact meer krijgt en het schakelt je virus scanner uit daarna gaat het naar je D schijf en vernielt alles in de D schijf.. Je zult daarna niks meer kunnen het enigste wat je dan nog kunt is je Computer naar de vuilnisbelt brengen.. Greats kapii. Welcome to SA De D schijf? Dat is normaal gesproken een CD of DVD drive. Bedoel je niet de C drive? PS: Sommige mensen ontvangen dit mailtje van iemand die ze in het contactenlijst hebben staan. Dat lijkt zo tenminste. In werkelijkheid is het adres "spoofed", ofterwijl, nep. Ik zeg dit maar, voordat sommige dingen gaan denken als "Oh, dit mailtje is toch van een maat van me, die stuurt me echt geen virus." Bewerkt: 7 oktober 2005 door Gunslinger Reageren
bjorn13 Geplaatst: 7 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 7 oktober 2005 (bewerkt) Er is weer een nieuw virus gevonden in nederland is het zeer actief..Als je een e-mail krijgt en het heeft de naam: Welcome to the matrixx NIET OPENEN!! Er zit een virus in.. Het virus zorgt ervoor dat internet geen contact meer krijgt en het schakelt je virus scanner uit daarna gaat het naar je D schijf en vernielt alles in de D schijf.. Je zult daarna niks meer kunnen het enigste wat je dan nog kunt is je Computer naar de vuilnisbelt brengen.. Dit virus bestaat als lang vorig jaar heb ik er nog over gelezen!!! Ik heb het gelukig niet gekregen ! Meestal met nieuwjaar duiken er weer veel nieuwe en bekende virusen op! dus kijk uit op nieuw jaar Bewerkt: 7 oktober 2005 door bjorn13 Reageren
Dizzee Geplaatst: 7 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 7 oktober 2005 Toch bedankt om het even te melden. Reageren
dmx Geplaatst: 7 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 7 oktober 2005 ach alle mailtjes met vage namen gaan rechtstreeks naar de prullenbak bij mij! Reageren
Little Mister Geplaatst: 7 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 7 oktober 2005 Bedankt Dan weet ik dat ook weer, ik heb laatste tijd nogal last van virussen. Reageren
bjorn13 Geplaatst: 9 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 9 oktober 2005 ik haat virussen Laat dit topic maar rusten... En waarom spam je? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.