Juice Geplaatst: 7 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 7 oktober 2005 ik zoek al heel lang die onderzeeer in vice city weet iemand waar ik die kan vinden? en als iemand een screen heeft op de radar laten zien waar het ongeveer legt? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BeatboxGamer Geplaatst: 7 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 7 oktober 2005 De onderzeeer lag naast Prown Island. Je moet met een helicopter laag overvliegen dan zie je hem vanzelf liggen! Aangezien de walktrough van Vice City eruit ligt kan je er naartoe wijzen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Juice Geplaatst: 7 oktober 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 7 oktober 2005 De onderzeeer lag naast Prown Island. Je moet met een helicopter laag overvliegen dan zie je hem vanzelf liggen!Aangezien de walktrough van Vice City eruit ligt kan je er naartoe wijzen. oke! ga ff zoeke écht vlakbij prawn island?? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BeatboxGamer Geplaatst: 7 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 7 oktober 2005 Ja het ligt er erg dichtbij. Dus je moet daar gewoon laag overvliegen met een helicopter. Dan zie je hem vanzelf liggen. Zo niet kan je altijd langs met je vragen op dit forum! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Juice Geplaatst: 7 oktober 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 7 oktober 2005 Ja het ligt er erg dichtbij. Dus je moet daar gewoon laag overvliegen met een helicopter. Dan zie je hem vanzelf liggen.Zo niet kan je altijd langs met je vragen op dit forum! kun je geen screen maken Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dizzee Geplaatst: 7 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 7 oktober 2005 (bewerkt) Is het deze soms ? http://users.pandora.be/GoDoFuNReaL/sunkenboat.JPG Bewerkt: 7 oktober 2005 door Dizzee Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Juice Geplaatst: 7 oktober 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 7 oktober 2005 Is het deze soms ? http://users.pandora.be/GoDoFuNReaL/sunkenboat.JPG moet dat een onderzeeer voorstellen? het lijkt net een vis!! nee deze is het volges mij niet. op de VC walthrough staat hij maar die legt eruit... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dizzee Geplaatst: 7 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 7 oktober 2005 Nou, dit is het enigste dat dicht bij prawn island ligt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Juice Geplaatst: 7 oktober 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 7 oktober 2005 Nou, dit is het enigste dat dicht bij prawn island ligt. neee hij zag er véél en véél groter uit Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Juice Geplaatst: 7 oktober 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 7 oktober 2005 Nou, dit is het enigste dat dicht bij prawn island ligt. neee hij zag er véél en véél groter uit bovenaan rechts zie je submarine staan daar issie Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dizzee Geplaatst: 7 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 7 oktober 2005 Ahja, maar die ligt dan wel niet tegen Prawn island he Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
LXZ-76 Geplaatst: 7 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 7 oktober 2005 Er was ook een gerucht als je bij de boatyard op de steiger de caddycheat deed dat er dan een onderzeeer spawnde die ook klein torpedos kon afvuren. ik weet niet of dit echt zo is mij is het nog nooit gelukt. maar op een site stond dat het wel kon. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
dmx Geplaatst: 7 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 7 oktober 2005 Is het deze soms ? http://users.pandora.be/GoDoFuNReaL/sunkenboat.JPG kijk eens in die link daar staat sunkenboat.JPG! gezonken boot een geen gezonken onderzeeer! maare dat van die torpedos geloof ik niet! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Little Mister Geplaatst: 7 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 7 oktober 2005 Dat van die torpedo's afvuren dat is hartstikke nep. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Johan O. Geplaatst: 7 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 7 oktober 2005 Dit is spam wat jullie schrijven, Mr.Mister stelt een vraag, hij vraagt niet om jullie mening over die duikboot. ik denk dat je gewoon meot zoeken op de plek waar die aangeduid staat, ik ben hem nog nooit tegengekomen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.