Jump to content

Waneer komt hij uit

Recommended Posts

Geplaatst:

Dit is Nog Lang niet bekend.. zal wel over maaaanden zijn want ze moeten de bugs en alles er nog uithalen eerst en dat duurt lang.. ze zeiden zelf oktober ofzo maar reken dr maar niet op ;)

Geplaatst:

MTA wordt geheel gemaakt door vrijwilligers die naast hun normale werk (meestal al als programmeur ofzo) dit er nog als hobby bij doen.

Je kan denk wel begrijpen dat ze dan niet kunnen zeggen dat het dan en dan uit komt.

Ook willen ze vele bugs fixen.

Meer informatie over MTA SA kan je op hun site en hun blog vinden. http://www.multitheftauto.com

• 3 weken later...
Geplaatst: (bewerkt)

weggehaald : teveel commentaar

dizzee tegen een klein worodje als oen kan ik wel tegen hoor.. bedankt dat je voor me opkomt (AHUM)

maar voor het woordje oen hoeft dta echt niet. ik zit er zelf ook zo vaak met te geinen dus.

OENeboy :)

Bewerkt: door oeneboy
Geplaatst:

leuk verhaaltje, ga je straks ook beweren dat sinterklaas echt bestaat? :clown:

opvallend is dat jouw "verhaal" weinig tot niets toevoegt aan de topic, hoe zou dat toch komen?

PS: misschien komt MTASA inderdaad op 5 december :clown:

Geplaatst:

mag ik even lachen? :schater:

Je post doet inderdaad je nicknaam eer aan ;) goh iedereen kan zichzelf wel als teamlid van het MTA Team voordoen, maarja je bent wel een oen als je dat gelooft uiteraard :bier: tevens je weet toevallig ook niet meer de nickname van die gozer? ;)

Geplaatst:

ja dat verhaaltje is net zoiets als: met lego kun je San Andreas op schaal zelf inrichten, en door middel van een apparaat scan je t in, zodat t geladen kan worden in de map editor :clown:

oeneboy, je geeft t zelf al in je nickname aan. en ik zie in je profiel dat je twaalf jaar bent :Y

maarja als jij nou gewoon je schoen zet, krijg jij misschien wel eerder de kans om MTASA te spelen ( oja shit dat was geheim en mocht ik eigenlijk niet doorvertellen van sinterklaas :clown: )

Ontopic

MTA is een kwestie van maanden, zelfs jaren. Dit is niet hetzelfde als een auto of iets anders plaatsen in SA.

Bewerkt: door Graphix

Mensen, ik geloof ook niet te veel van zijn verhaal maar kunnen jullie hem dat dan niet

op een vriendelijke manier zeggen i.p.v. hem te beginnen uitschelden voor oen.

Hiervoor kan je zelfs een warn krijgen dus kijk ff uit voor je iets zegt wat kwetsend kan overkomen.

:)

Bewerkt: door Dizzee

lol is niet echt uitschelden hoor, meer een flauwe naamgrap( als je t wel als schelden ziet , mag je dus niet z'n nickname noemen) met hier en daar wat sarcasme.

t is een schot voor open doel. er zijn een aantal mensen die echt er niks van afweten( is niet erg), maar gaan wel allerlei uitspraken doen/conclusies trekken/ onzin verkondigen(die soms ook erg bot zijn, en voor de makers van de multiplayer mods ook kwetsend kunnen zijn--> dat is in dit geval alleen niet zo ); dan is dit onvermijdelijk.

maarja om de topic dan een beetje bij te sturen: t mta team is vrij groot, groot betekend niet automatisch snelle vooruitgang( je kunt teveel mensen hebben die dezelfde taak proberen te vervullen); maar gezien t feit dat de teamleden er in hun vrije tijd aan werken, en niet altijd iedereen beschikbaar is; is een groot team eigenlijk wel gunstig, en zou in principe snelle vooruitgang moeten opleveren( ten opzichte van kleinere teams)

dit is niet t geval, en heeft daarom toch t zelfde probleem als multiplayer mods met kleinere teams(oftewel alle multiplayer mods--> eigenlijk was sa-mp/vc-mp ook bedrog, want de mod liet je geloven dat er snelle vooruitgang was; maar wie de source van sa-mp heeft gezien weet dat kyeman vorig jaar al begon aan sa-mp/vc-mp).

besef je goed dat dit slechts de eerste versie van MTASA is, de 2e versie wordt een soort patch, en dan komt er pas deathmatch. dit gaat gruwelijk lang duren, zeker gezien t feit dat ze een Software Development Kit( voor t maken van missies en dergelijke) willen toevoegen bij die Deathmatch release. tegen die tijd speel ik hopelijk al GTA4( of is ie in ieder geval al uit op de PS3 en nee dit is niet pessimistisch bedoeld, maar zulke projecten met veel te grote plannen kosten gewoon veel tijd).

niet dat ik er mee zit, ik heb geduld. en als op lange termijn blijkt dat de multiplayer mods tekortschieten wacht ik toch gewoon op GTA4 (pc) ? rockstar heeft met GTA Liberty City Stories het tij gekeerd, en dat doet me goed _O_

Bewerkt: door M.Toreno
Geplaatst:
Hiervoor kan je zelfs een warn krijgen dus kijk ff uit voor je iets zegt wat kwetsend kan overkomen.
misschien bepalen de mods/admins altijd nog wat wel en wat niet mag ;)

@Toreno: yeah hopelijk zit er mp bij GTA 4 maar dan alsnog, wat voor kutcontract hebben ze nu weer met sony :puh: tsja en dat het MTA team er zolang over doet, ach ze hebben toch geen tijdsdruk? toen sa:mp opeens kwam opzetten vlogen erbij mta de blogs/screens/etc. voorbij :{ maarja beter een (bijna) bugloze release dan een herhaling van een release op de 0.2/0.3 core he ;)

tsja en dat het MTA team er zolang over doet, ach ze hebben toch geen tijdsdruk? toen sa:mp opeens kwam opzetten vlogen erbij mta de blogs/screens/etc. voorbij

nee, maar ik geef aan dat de huidige manier van werken wel erg veel tijd vraagt, gezien t feit dat de mogelijkheden in de race gamemode veel beperkter zijn dan uiteindelijk de bedoeling is voor latere versies(de racemod zelf kost al heel wat tijd, laat staan de uiteindelijke versie met sdk). en er worden dingen toegevoegd die vergelijkbaar zijn met " stukjes tekst(bijv. een ip adres) die je in windows hebt gekopieert, kan je nu ingame plakken met CTRL+V" is in sommige gevallen een handige extra, maar als er veel van zulke dingen worden toegevoegd ben ik t toch niet eens met hun plannen, dus reken ik de slome vooruitgang toch als een punt van kritiek.

Bewerkt: door M.Toreno

Hierover zou ik nog iets willen zeggen, en daarna laat ik het gewoon rusten.

misschien bepalen de mods/admins altijd nog wat wel en wat niet mag

Bepaal ik met deze uitspraak wat mag of niet mag? Het is gewoon zo...

Ik quote uit de regels:

Ongewenst gedrag

Uitschelden, pesten, ruzie zoeken, provoceren

Enja, ik vind die 'naam-grapjes' wel uitschelden, jullie misschien niet maar dat vind ik er nou eenmaal van. ;)

en @ oeneboy:

Nouja, of ze nu oen zeggen of iets anders, voor mij is dat allemaal hetzelfde...

maar oke, als jij er niet om geeft. :)

Bewerkt: door Dizzee
Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...