peter99 Geplaatst: 8 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 8 oktober 2005 ik ben nu een stuk eigen gta san abgrund aan het maken ,en ik dacht ,als ik het in mijn spel zet ,past m00mapper dan de grote aan. zodat ik straks niet een reuzegrote trap heb . alvast bedankt gr. peter Reageren
Bradley H. Geplaatst: 8 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 8 oktober 2005 Nee de grote moet je zelf aanpassen in 3DS max of in Z-modeller, Je kan even dit object in 3DS max importeren en je object scalen. player.3DS Reageren
peter99 Geplaatst: 8 oktober 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 8 oktober 2005 Nee de grote moet je zelf aanpassen in 3DS max of in Z-modeller,Je kan even dit object in 3DS max importeren en je object scalen. hoe groot is die file ? andes mag ik hem niet downloaden gr. peter Reageren
Synchro Geplaatst: 8 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 8 oktober 2005 (bewerkt) Nee de grote moet je zelf aanpassen in 3DS max of in Z-modeller,Je kan even dit object in 3DS max importeren en je object scalen. hoe groot is die file ? andes mag ik hem niet downloaden gr. peter Druk gewoon Ok het is zo gedownload 1 of meer kb ofzo.. Bradley was weer voor he Bewerkt: 8 oktober 2005 door Synchro Reageren
peter99 Geplaatst: 8 oktober 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 8 oktober 2005 thnx ik heb nog un vraag : ik heb inmiddels lucht gekregen van bradley,s simpel island 0.10 0.11 ik wil de eerste versie downloaden maar waar kan ik dat doen ? :gaap:gr.peter:gaap: Reageren
peter99 Geplaatst: 8 oktober 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 8 oktober 2005 (bewerkt) thnx ik heb nog un vraag : ik heb inmiddels lucht gekregen van bradley,s simpel island 0.10 0.11 ik wil de eerste versie downloaden maar waar kan ik dat doen ? gr.peter sorry voort dubbel posten ,t ging ff fout Bewerkt: 8 oktober 2005 door peter99 Reageren
Big-Bear Geplaatst: 8 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 8 oktober 2005 Ook in dat topic, die Download moet waarschijnlijk op de 1e pagina staan Zoniet?, stuur Bradley dan even een PB Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.