Jump to content

Vice City muziek


Juice

Recommended Posts

ik had een vraagje in welke map staan die liedjes van de radio van vice city??

dus bijv. die liedjes van VROCK. in welke map staan die?? dus gwoon dat je ze kan beluisteren in die map,

bedankt

Normaal als je de Play CD in de PC steekt.

Vraagt hij iets van Audio , klik er dan op..

Link to comment
Delen op andere websites

ik had een vraagje in welke map staan die liedjes van de radio van vice city??

dus bijv. die liedjes van VROCK. in welke map staan die?? dus gwoon dat je ze kan beluisteren in die map,

bedankt

Normaal als je de Play CD in de PC steekt.

Vraagt hij iets van Audio , klik er dan op..

ooo ja daar denk ik nu pas aan. bedankt! moet ik dan:

''map met bestanden openen'' aanklikken?

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...
  • 2 weken later...
Je kunt ook de verzamel CD kopen van Vice City.

Hier kun je trailers downloaden van GTA San Andreas.

Maar Juice je mag best iemand corrigeren maar doe dat op een vriendelijke manier

en voeg dan wel wat toe aan het topic..

Ja kijk dats wel leuk en aardig maar weet iemand ook waar je die map met alle audio van gta vc kan dowloaden? graag naar me mail.

Groetjes, Ginx

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

Ik weet wel dat er een programma bestaat die ze kan veranderen in mp3.

Dan kan je ze op je computer beluisteren.

Deze kan je vinden op gtagames.nl onder downloads bij VC Editors en tools.

Bewerkt: door masterkjw
Link to comment
Delen op andere websites

  • 6 maanden later...
  • 4 weken later...
ik had een vraagje in welke map staan die liedjes van de radio van vice city??

dus bijv. die liedjes van VROCK. in welke map staan die?? dus gwoon dat je ze kan beluisteren in die map,

bedankt

ik heb wel op internet een site, http://nl.wikigta.org/index.php/Radiozende...TA_Vice_City%29 en dan kun je op een radiozender klikken en dan een liedje maar dan heb je de tekst :N . ik heb wel alle liedjes staan in de map Mijn documenten\My ISO Files\Vice City Play\Audio en daar staan alle liedjes die je kunt beluisteren en nog een paar toepassingen van radiozenders die je hebt maar niet van een radiozender :{

Ik heb de map met de muziek gevonden, maar dat is een VB -extensie, en weet iemand hoe je dat opent? :?

vb5lj.png

waar staat die muziek? :?

Hij staat bij mij in: C:\Program Files\Rockstar Games\GTA VC\Data\Audio

ik heb de map audio in data nie :{

Link to comment
Delen op andere websites

Er is bij mijn geen weten geen map in Vice City die MUSIC heet, ik heb gezocht maar kon het niet vinden, zelfs op de CD is dit bestand er niet, misschien is dit wel bij een gedownloade versie zo maar dat weet ik niet. In de map C:\Program Files\Rockstar Games\GTA VC\Data\Audio staan de radiostations, deze radiostations staan in .ADF formaat, deze kan je dus niet zo vanaf de pc luisteren, als je dit wel wilt kan dit met een progammatje genaamd Vicesimus Alter ADF -> MP3 omzetter, dit is een progamma speciaal voor Vice City ontwerpen, je kan hem hier downloaden [Let op: Je moet je wel registreren/inloggen] Download dat en open het .Zip bestandje open dan Vicesimus Alter ADF to MP3 Converter.exe. Wanneer je hebt opgestart hebt druk je op Next, dan vul je bij het bovenste balkje je Vice City Folder in: C:\Program Files\Rockstar Games\Grand Theft Auto Vice City, bij het onderste balkje selecteer je de Folder waar jij de radiostations in MP3 formaar wilt hebben. Druk daarna weer op Next, selecteer dan de Radiostations die je naar MP3 formaat wilt omzetten. Druk dan weer op Next en het progamma zal ze omzetten, dit gaat erg snel. Hierna zullen de radiostations in MP3 formaat in de gekozen map staan, per radiostation is het 1 file hier zitten de reclame's etc allemaal in. Je kan dus het hele station horen.

Veel succes en plezier ermee!

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...