Jump to content

Battlefield 2 : Modern Combat

Recommended Posts

Geplaatst:

Hij lijkt me vet, en ook stabieler als BF:2 op de PC want die stottert en crasht nog wel eens bij mij en je hebt op console's nooit last van kut frame rate enzow :Y

• Reacties 34
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Wesley

7

• Eros

3

• BeatboxGamer

3

• .Levi.

3

• 2 weken later...
Geplaatst:

Ik las dat er een Battefield werd afgelast? Ik meende iets als dit? Corrigeer me als ik het fout heb.

Geplaatst:

Battlefield Modern Combat gaat door, en er is geen andere BF op komst dus ik snap niet wat je bedoelt. Weet je nog waar je het had gelezen?

Geplaatst:

Ja je hebt gelijk Op de PSP is die gescharpt dat las ik dus.

Vrijdag 21 oktober 2005 | Digital Illusions heeft vandaag laten weten dat het niet meer verder werkt aan Battlefield 2: Modern Combat voor de PSP. Het spel zou het tweede kwartaal van 2006 in de winkelrekken liggen. De reden voor deze annulatie is simpel. Volgens de algemene leider van DICE, zou er niet genoeg man in dienst zijn om het spel verder te ontwikkelen. Battlefield 2: Modern Combat voor Sony's PS2 en Microsoft's Xbox is verkrijgbaar binnen exact één week (28 oktober 2005)

Nog even wachten dus voor de mensen die dit spel willen.

Geplaatst:
Lijkt mij echt een vette game, ik ga hem binnenkort voor de ps2 kopen. :D

Ziet er idd wel gaaf uit. Maar ik koop hem denk niet.

• 3 weken later...
Geplaatst:

Bij mij komt hij donderdag 17 november in de bartsmit te liggen. Reken maar dat ik hem ga kopen see you online! Ik ga hem halen voor op de ps2 de mensen die hem ook kopen voor op de ps2 gaan jullie ook online spelen? Kunnen we misschien een clan beginnen ofzo.

Ik kijk er al een tijd naar uit, ook iemand uit mij klas gaat hem kopen, ik heb er nu al zin in.

Alleen soms vind ik de graphics niet zo geweldig, echt dat typische ps2 graphic, maar het spel blijft gewoon tof!

• 2 weken later...
Geplaatst:

Kijkt om zich heen.. TOPIC BUMB! :Y

Omdat er niemand meer echt reageerde en ik hem gekocht hebt wil ik het 1 en andere vertellen over de game.

Ik kocht hem op donderdag 17 november, en ik ging als een speer naar huis en deed hem in mijn ps2.

Ik deed de tv hard aan en ging het voorstukje bekijken. Ik had gelijk zin om online te gaan spelen.

Als eerst ging ik even kijken wat je allemaal kon doen en hoe alles in elkaar zat. Wat ik dus ging doen was even de campaign checken. Eerste missie gedaan, zag er allemaal heel leuk uit, je hebt ook heel veel spelletjes die je kan doen en je begint als soldaat en je kan steeds hoger in rang worden door beter te spelen. Ook heb je rangen met online, en dat is niet normaal geweldig!

Ik ben op dit moment Hoofdadjudant, ook heb je medaille's die je kan verdienen tijdens online. Zo moet je bijvoorbeeld in een voertuig 10 mensen doden in een game en dan krijg je daar een medaille voor. Ook moet je 4 mensen healen in 1 game en dat is erg moeilijk, en je hebt er nog veel meer. En geloof mij ze zijn niet makkelijk te behalen.

Verder is het voor de ps2 graphics een geweldige game het ziet er prachtig uit. Ik zelf vind de voertuigen en de helikopters onwijs makkelijk te besturen. Wel moet ik je bekennen dat je geen straaljager of F16 hoe je het ook wilt noemen hebt in het spel. Wel zijn er ontzettend veel andere voertuigen.

Op de Ps2 kan je erg makkelijk met elkaar praten als je een headset hebt. Je kan namelijk op die manier erg goed als team overweg.

Eigen mening:

Cijfer Battlefield Modern Combat: 8,9

Ps: Wie speelt er al online? Misschien kunnen we even een potje battle-en.

Geplaatst:
Kijkt om zich heen.. TOPIC BUMB! :Y

''...''

Eigen mening:

Cijfer Battlefield Modern Combat: 8,9

Ps: Wie speelt er al online? Misschien kunnen we even een potje battle-en.

nu ik dat zo hoor van jou heb ik weer meer zin om het te kopen.

ik denk dat ik wacht tot dat hij in prijs zakt.

COMMANDO

Geplaatst:

Het klinkt allemaal echt heel mooi .Levi. !

Vooral die met die rangen lijkt me erg leuk en goed.

Battlefield 2 is ook al zo`n geweldige game .

En ik verwacht van Battlefield 2 : Modern Combat ook verder echt meer!

Ik zal de game binnenkort ook misschien gaan kopen , ik denk na Oud & Nieuw!

Wesley_GTA :bier:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...