-Karel- Geplaatst: 30 november 2005 Rapport Geplaatst: 30 november 2005 iedereen die hem nog niet heeft is gek of moet hem nog kopen hij is geweldig ik zit al een hele week aan m'n playstation gekluistert levi speel jij ook op ps2 netwerk dan kunne we battle ik ben al oppersergant online de single player speel ik niet zo veel mensen die nog twijfelen om hem te kopen :gewoon doen Reageren
.Levi. Geplaatst: 1 december 2005 Rapport Geplaatst: 1 december 2005 Master Of Disaster ik speel ook online ja. Ik kan vanavond wel battlefielden, maar wanneer kan jij? Meld maar een datum ik hoor het nog van je. Reageren
Xbox_Wesley Geplaatst: 1 december 2005 Rapport Geplaatst: 1 december 2005 Battlefield 2 Modern Combat lijkt me echt cool! En het mooiste is: Het is ook voor de consoles te verkrijgen! Reageren
-Karel- Geplaatst: 1 december 2005 Rapport Geplaatst: 1 december 2005 (bewerkt) in het weekend ben ik vaak online ps:online heet ik karel411 want master of disaster was al bezet maar ik kan nu ook Bewerkt: 1 december 2005 door Master Of Disaster Reageren
Laikos Oversize Geplaatst: 25 mei 2006 Rapport Geplaatst: 25 mei 2006 Wie weet er misschien een clan waar ik bij kan? Ik heet Laikos. PM me ofzo? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.