mrtuning Geplaatst: 8 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 8 oktober 2005 als ik gta op mijn ps2 heb rode letters wel cool maar hoe kom dat (het is bloed rood) Reageren
Barcelona Geplaatst: 8 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 8 oktober 2005 wil je even zeggen wanneer de rode letters voorkomen in het spel? bedoel je als je een missie niet haalt? want dan is de tekst rood Reageren
Velaro Geplaatst: 8 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 8 oktober 2005 als ik gta op mijn ps2 heb rode letters wel cool maar hoe kom dat (het is bloed rood) Is het na de missie dat je gang-gebieden kunt veroveren,dan is dat normaal ,want als je dan in een balla gebied komt zijn de letters rood ,en bij de vagos geel Reageren
Arjen Geplaatst: 8 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 8 oktober 2005 Bij mij zijn de letters bij de Ballas paars, Vagos geel en Grove groen. Reageren
mrtuning Geplaatst: 8 oktober 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 8 oktober 2005 nee de letters van als je in een plaats komt (ik heb het aleen als ik uit mijn savehuis kom) Reageren
Arjen Geplaatst: 8 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 8 oktober 2005 nee de letters van als je in een plaats komt (ik heb het aleen als ik uit mijn savehuis kom) Ja, dat bedoel ik ook. Ik heb geen rode letters, maar gele, groene en paarse. Ik snap het niet.. Heb je een screenshot? Reageren
Ikkes Geplaatst: 8 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 8 oktober 2005 (bewerkt) ja ik heb soms ook rode/groene letters dat heeft volgens mij wel met gang terretories te maken. het aantal geweld ofzo Bewerkt: 8 oktober 2005 door ikkes Reageren
Little Mister Geplaatst: 8 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 8 oktober 2005 Ik snap het denk ik. Je bedoelt zo als je een huis binnenstapt en onder zie je dan SafeHouse in het rood of groen die kleuren van gangs ofzo. Heb ik ook wel eens alleen niet in het rood, ik heb het alleen in groen of paars. Misschien is het wel dat je in die territory bent en dan die kleur ziet als je een huis binnenstapt of een ander gebied. Of gewoon een bug. Reageren
Pitbull Geplaatst: 8 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 8 oktober 2005 bij mij is dat wit, volgens mij een bug Reageren
Flame^ Geplaatst: 8 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 8 oktober 2005 Het is precies zoals MClaw het bedoelt. Wanneer je in een gebied van een Gang komt, word de desbetreffende naam van het gebied dezelfde kleur als die van de Gang die het bezit. Voorbeeldje: Je komt in Jefferson, op de radar zie je dat het gebied is van de Ballas, hun kleur is paars. De naam van het gebied wordt dus zo: Jefferson @Pitbull Dan zit je of niet in een gang gebied of je kan nog geen gebieden veroveren. Conclusie: Het is geen bug, het hoort gewoon bij het spel @Giorgo en s.e.v.a.n: In dat geval is het inderdaad een bug in het spel, maar als dit gebeurt in LS in een gang gebied volgens mij niet.. Reageren
Giorgo Geplaatst: 8 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 8 oktober 2005 Maar bij mij is het zelfs als ik in LV rondrijd ofzo en in SF word het dan lichtrood,blauw en bruin enz.. Vaag. Reageren
s.e.v.a.n. Geplaatst: 8 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 8 oktober 2005 Bij mij is dat maar een keer gebeurd. Toen reed ik ook in LV ergens bij het Yankee stadium toen werden de letters blauw. Daarna is het nooit meer gebeurd Reageren
mrtuning Geplaatst: 9 oktober 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 9 oktober 2005 Het is precies zoals MClaw het bedoelt. Wanneer je in een gebied van een Gang komt, word de desbetreffende naam van het gebied dezelfde kleur als die van de Gang die het bezit.Voorbeeldje: Je komt in Jefferson, op de radar zie je dat het gebied is van de Ballas, hun kleur is paars. De naam van het gebied wordt dus zo: Jefferson @Pitbull Dan zit je of niet in een gang gebied of je kan nog geen gebieden veroveren. Conclusie: Het is geen bug, het hoort gewoon bij het spel @Giorgo en s.e.v.a.n: In dat geval is het inderdaad een bug in het spel, maar als dit gebeurt in LS in een gang gebied volgens mij niet.. ja maar ik heb ale gebieden al (en als ik een slot laat van in een huis in ls gebeurt dat) watskebeurt :'D Reageren
Mpp Geplaatst: 9 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 9 oktober 2005 Raar ho0r Big Smoke: Post nuttig of niet.. Reageren
maarte41 Geplaatst: 9 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 9 oktober 2005 (bewerkt) Ik heb dat ook, bij mij zijn ze altijd rood. Misschien komt het doordat je kleuren van je tv niet goed ingesteld staan. Bewerkt: 9 oktober 2005 door maarte41 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.