Johan O. Geplaatst: 8 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 8 oktober 2005 ik heb de 1.03 patch met wake island geinstalleerd en nu start mijn battlefield niet op, help Reageren
bjorn13 Geplaatst: 8 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 8 oktober 2005 Kun je hem niet DEinstaleren? Of probeer eens BF2 opnieuw te instaleren.. Reageren
Johan O. Geplaatst: 8 oktober 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 8 oktober 2005 nee ik heb het cdtje niet meer, maar ik heb op google gezocht en het blijkt dat meer mensen er last van hebben Reageren
Gino Geplaatst: 8 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 8 oktober 2005 Je hebt het cdtje niet meer ?? Heb je hem geleent of kwijtgeraakt ? Reageren
Johan O. Geplaatst: 8 oktober 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 8 oktober 2005 (bewerkt) Je hebt het cdtje niet meer ??Heb je hem geleent of kwijtgeraakt ? geleend maar bij degene van wie ik hem geleend heb werkt ie ook niet Bewerkt: 8 oktober 2005 door Low-Co Reageren
T@rget Geplaatst: 8 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 8 oktober 2005 Tip 1: Nooit game's uit lenen Tip 2: Gewoon de game zelf kopen Tip 3: Niet je game modden En anders moet je die game trug vraage en dan installeren Reageren
Johan O. Geplaatst: 8 oktober 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 8 oktober 2005 Tip 1: Nooit game's uit lenenTip 2: Gewoon de game zelf kopen Tip 3: Niet je game modden En anders moet je die game trug vraage en dan installeren ok zal ik doen maar het is alsnog raar dat die patch het niet doet Reageren
bjorn13 Geplaatst: 8 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 8 oktober 2005 Tip 1: Nooit game's uit lenenTip 2: Gewoon de game zelf kopen Tip 3: Niet je game modden En anders moet je die game trug vraage en dan installeren ok zal ik doen maar het is alsnog raar dat die patch het niet doet Ja Soms heeft een patch voordelen... maar soms ook nadelen ( in jouw geval) Ik heb 1 keer gemod in VC en toen werkte hy ook niet meer... Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.