starkoo Geplaatst: 8 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 8 oktober 2005 De menu's bij mij zijn in het russiche hoe kan je het veranderen in het engels ??? Reageren
Juice Geplaatst: 8 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 8 oktober 2005 De menu's bij mij zijn in het russiche hoe kan je het veranderen in het engels ??? kijk bij opties en dan bij languages Reageren
Pitbull Geplaatst: 8 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 8 oktober 2005 (bewerkt) kijk bij opties EDIT:Mr.Mister was me voor Bewerkt: 8 oktober 2005 door Pitbull Reageren
starkoo Geplaatst: 8 oktober 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 8 oktober 2005 De menu's bij mij zijn in het russiche hoe kan je het veranderen in het engels ??? kijk bij opties en dan bij languages wat is opties dan in het rusland ??? Reageren
Ikkes Geplaatst: 8 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 8 oktober 2005 heb je hem wel legaal?? waar heb je hem gekocht?? maar ik geef je het voordeel van de twijfel(omdat je nieuw bent ) - start SA - klik op de middelste (opties) - Klik op de onderste (Language) - klik op de boventste (engels) als dit gene engels is moet je even de andere proberen. veel succes ermme Reageren
Gunslinger Geplaatst: 8 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 8 oktober 2005 (bewerkt) Opties in Russisch: Варианты Taal in Russisch: Язык Daar moet je dus naar zoeken. P.S. Misschien helpt het als je gta_sa.set verwijderd. Dan gaan de instellingen weer terug naar de standaard. Je vindt gta_sa.set in C:\Documents and Settings\<Gebruikersaccount>\Mijn documenten\GTA San Andreas User Files. Succes, Gunslinger Bewerkt: 8 oktober 2005 door Gunslinger Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.