Robijn Geplaatst: 1 januari 2004 Rapport Geplaatst: 1 januari 2004 weet iemadn hoe je de derde missie van de malibu uitspeelt moet je gaan racen de naam van de missie is the racing je moet nog wat ik heb het op de ps2 dan moet je gaan racen tegen een mannetje met een veel snellere auto als je het weet hoe je dei utispeelt voeg mu dan ff toe op msn robijntje1990 (at) hotmail DOT com ik heb wel een cheat dat je die 2 poliets wegkrijgt als je een paar seconden an het racen ben maar dta mannetju met die andere auto loopt altijd voor en iki heb een veel langzameru auto :o voeg mu please ff toe op msn robijntje1990 (at) hotmail DOT com Alvast hartelijk bedankt ik hbe het liefst en cheat die ik ervoor krijg Afz. Robin Reageren
Scorp Geplaatst: 1 januari 2004 Rapport Geplaatst: 1 januari 2004 niet cheaten dat werkt toch niet! je kan (proberen) ze banden snel leeg te schieten t is moeilijk maar er is geen truuk! Reageren
djbob Geplaatst: 2 januari 2004 Rapport Geplaatst: 2 januari 2004 Dat lijkt me een btje onmogelijk. heb je een zeer grote achterstand!!! ook al heb hij geen banden meer Reageren
Tim Geplaatst: 2 januari 2004 Rapport Geplaatst: 2 januari 2004 Je moet tergelijker tijd opstarten, in een bocht is het vrijwel mogelijk om hem in te halen, en je moet geluk hebben als ie ergens tegen aan botst. DUs je moet proberen zo min mogelijk te botsen want dan haal je het niet meer, trouwens die auto is best wel goed waar je in rijdt, ik heb de NL mod voor pc dus die auto heet dus in het nerderlands mercedes 737 of zoiets. Reageren
rwesterh Geplaatst: 2 januari 2004 Rapport Geplaatst: 2 januari 2004 Als je dan toch al cheats gebruikt, doe dan de volgende cheat: Comeflywithme. De auto's gaan dan Vliegen. De "Vliegkunsten" kunnen onder controle gehouden met de zelfde besturingselementen als met een Skimmer :rolleyes: Reageren
Woetre Geplaatst: 3 januari 2004 Rapport Geplaatst: 3 januari 2004 Je moet gewoon op je beste racen. Het is best mogelijk om de missie zonder codes of trucs uit te spelen. Wat je ook kan proberen is om een beetje verder een snelle auto te zetten, snel uitstappen en daarmee verder racen Reageren
djbob Geplaatst: 4 januari 2004 Rapport Geplaatst: 4 januari 2004 das geen optie, want zoveel harder gaan andere niet en die andere auto is dan allang weg! Reageren
Arjen Geplaatst: 22 januari 2004 Rapport Geplaatst: 22 januari 2004 In het begin moet je flink tegen zn auto aan beuken... Toen ik voor de tweede keer VC ging uitspelen heb ik met cheats gedaan.... dan moet je direct als de race begint "GETTHEREVERYFASTINDEED" intypen Reageren
Don Falcone Geplaatst: 22 januari 2004 Rapport Geplaatst: 22 januari 2004 Je moet gewoon kunnen rijden!!! :angry: Reageren
Arjen Geplaatst: 22 januari 2004 Rapport Geplaatst: 22 januari 2004 Heej mr. vercetti ... heb jij hem gehaald zonder dat je iets met die auto van die kerel deed...? vind k knap hor....ik kwam daar eerst ook niet uit :o Reageren
Don Falcone Geplaatst: 23 januari 2004 Rapport Geplaatst: 23 januari 2004 Jah, maar hij maakte een fout (ik duwde hem ). Hij knalde ergens tegen aan en toen moest ik gewoon goed rijden . Reageren
spruytwilliam Geplaatst: 23 januari 2004 Rapport Geplaatst: 23 januari 2004 eerst lukte het mijook niet om van hem te winnen <_< maar daarna duwde k hem de sloot in :lol: wel duurde de missie 10 minuten langer <_< maar goed ik ben er uitgekomen. Reageren
8-Ball Geplaatst: 16 februari 2004 Rapport Geplaatst: 16 februari 2004 Het beste kun je de politie aan laten en de auto waartegen je moet racen met rust laten, mij is het gelukt met code's, snellere wagen en Beter bestuurbaar, maar eigenlijk is de beter bestuurbaar code verrot! De politie ging tegen hem aan botsen dus ik stond in een keer voor. En ik win op mijn gemak. :lol: Reageren
flierefluiter Geplaatst: 21 februari 2004 Rapport Geplaatst: 21 februari 2004 de opdracht is best wel simpel vanaf de start vol gas en in een bocht hem ergens vast proberen te duwen ik had hem bij 2e poging al gehaald dus let's try B) Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.