Jump to content

DE DERDE MISSIE VAN DE MALIBU CLUP


Robijn

Recommended Posts

weet iemadn hoe je de derde missie van de malibu uitspeelt moet je gaan racen de naam van de missie is the racing je moet nog wat ik heb het op de ps2 dan moet je gaan racen tegen een mannetje met een veel snellere auto als je het weet hoe je dei utispeelt voeg mu dan ff toe op msn robijntje1990 (at) hotmail DOT com

ik heb wel een cheat dat je die 2 poliets wegkrijgt als je een paar seconden an het racen ben maar dta mannetju met die andere auto loopt altijd voor :( en iki heb een veel langzameru auto :o

voeg mu please ff toe op msn robijntje1990 (at) hotmail DOT com

Alvast hartelijk bedankt

ik hbe het liefst en cheat die ik ervoor krijg

Afz. Robin

Link to comment
Delen op andere websites

Je moet tergelijker tijd opstarten, in een bocht is het vrijwel mogelijk om hem in te halen, en je moet geluk hebben als ie ergens tegen aan botst. DUs je moet proberen zo min mogelijk te botsen want dan haal je het niet meer, trouwens die auto is best wel goed waar je in rijdt, ik heb de NL mod voor pc dus die auto heet dus in het nerderlands mercedes 737 of zoiets.

Link to comment
Delen op andere websites

Als je dan toch al cheats gebruikt, doe dan de volgende cheat: Comeflywithme. De auto's gaan dan Vliegen. De "Vliegkunsten" kunnen onder controle gehouden met de zelfde besturingselementen als met een Skimmer :rolleyes:

Link to comment
Delen op andere websites

Je moet gewoon op je beste racen.

Het is best mogelijk om de missie zonder codes of trucs uit te spelen.

Wat je ook kan proberen is om een beetje verder een snelle auto te zetten,

snel uitstappen en daarmee verder racen

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...
  • 4 weken later...

Het beste kun je de politie aan laten en de auto waartegen je moet racen met rust laten, mij is het gelukt met code's, snellere wagen en Beter bestuurbaar, maar eigenlijk is de beter bestuurbaar code verrot! De politie ging tegen hem aan botsen dus ik stond in een keer voor. En ik win op mijn gemak. :lol:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...