Le MrG Geplaatst: 8 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 8 oktober 2005 Hey allemaal ! Ik ben nu bij de missie Destruction maar die wil me maar niet lukken ! Ik ram met de Bulldozer al die Dingen omver En Druk De voorman met WC in het gat Pak een Cement truck zet hem in dat rondje en dan staat er : iets van :Turn the truck up and back to the Hole Doe ik hem naar achter zodat dat gootje mooi er staat Gebeurt er nik Kan iemand me helpen !? Reageren
Giorgo Geplaatst: 8 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 8 oktober 2005 Dit moet gaan rij rustig in het rondje en dan gaat hetvanzelf of je moest je analog draaien. Zet je savegame anders hier. Reageren
Gino Geplaatst: 8 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 8 oktober 2005 Het enige wat je moet doen is rustig met de achterkant naar het gat toe parkeren. Dan komt er een filmpje dat hij het cement stort. Reageren
Le MrG Geplaatst: 8 oktober 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 8 oktober 2005 Aa ik weet al wat ik fout deed! Ik zette hem altijd een beetje scheef in het rondje Hij moet recht voor het gat staan Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.