Cpt.Pinguin Geplaatst: 8 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 8 oktober 2005 (bewerkt) welke auto is dat achter die sanchez? bron: www.gtaportable.com Bewerkt: 8 oktober 2005 door Cpt.Pinguin Reageren
Insane Geplaatst: 8 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 8 oktober 2005 misschien die nieuwe Deimos ofzoiets met een soft top?!? Reageren
Cpt.Pinguin Geplaatst: 8 oktober 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 8 oktober 2005 (bewerkt) lijkt een beetje op een rooie sultan, of* rooie stallion Bewerkt: 8 oktober 2005 door Cpt.Pinguin Reageren
MrKooKie Geplaatst: 8 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 8 oktober 2005 Doet me denken aan een Stinger met een dak... Reageren
ThOmAsZ Geplaatst: 8 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 8 oktober 2005 hmm ik denk dat het idd een van die nieuwe auto's is. Reageren
Typhoon Geplaatst: 8 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 8 oktober 2005 het lijkt op een buffalo uit SA vind ik Reageren
Insane Geplaatst: 8 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 8 oktober 2005 dat zou best wel goed kunnen, maar ik vind hem er nog net iets anders uit zien. ik denk dat het een nieuwe is Reageren
Cpt.Pinguin Geplaatst: 8 oktober 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 8 oktober 2005 het lijkt op een buffalo uit SA vind ik ik heb vanmiddag nog in een rooie ( eigenlijk roze ) buffalo gereden in sa, en daar lijktie volgens mij echt niet op hoor Reageren
arnie Geplaatst: 8 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 8 oktober 2005 Ik dennk dat het gewoon een nieuwe auto is want ik heb hem nog nooit gezien in san andreas Reageren
SWYV Geplaatst: 8 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 8 oktober 2005 en kuruma uit gta3 dan?? ik vind dat die auto op screen best sprekend op Kuruma lijkt hoor Reageren
Cpt.Pinguin Geplaatst: 8 oktober 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 8 oktober 2005 (bewerkt) en kuruma uit gta3 dan?? ik vind dat die auto op screen best sprekend op Kuruma lijkt hoor weet nog jij nog wel wat een karuma is dan? ik zoek wel een foto en dan edit ik dit bericht edit: links boven, police karuma, rechts boven gewone karuma, links onder me lievelings auto, rechts onder, toni uit gta III Bewerkt: 8 oktober 2005 door Cpt.Pinguin Reageren
SWYV Geplaatst: 8 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 8 oktober 2005 ja ik weet wel hoe een kuruma eruitziet hoor, ik ben niet dom hoor @ insane => die auto op screen heeft verzeker geen soft dak volgens me hoor Reageren
Cpt.Pinguin Geplaatst: 8 oktober 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 8 oktober 2005 ja ik weet wel hoe een kuruma eruitziet hoor, ik ben niet dom hoor@ insane => die auto op screen heeft verzeker geen soft dak volgens me hoor die karuma lijkt niks op mijn foto van die karuma ookal zou die rood zijn vind ik Reageren
Insane Geplaatst: 8 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 8 oktober 2005 (bewerkt) dat is zeker geen Kuruma heb er net nog ingereden Bewerkt: 8 oktober 2005 door Insane Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.