Cpt.Pinguin Geplaatst: 8 oktober 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 8 oktober 2005 (bewerkt) dat is zeker geen Kuruma heb er net nog ingereden dus ik ben gelukkig niet de enige laaste gta III fan edit: heb een betere karuma pic gevonden zodat iedereen er zeker van kan zijn dat dat niet de karuma is, ( foto in zelfde positie ) edit 2: imageshack.us is tijdelijk sloom dus je moet wachten tot je foto ziet edit 3: Waarom wil je dit weten? omdat ik alles wil weten over de volgende gta behalve de missies? ( das spoiler ) edit 4: 111 berichten gedaan in lcs general edit zoveel: iemand zun reactie op een engels gtaforum I cant see it properly it looks like the unmarked cop car.And the bloke on the bike has a tiny blue head Bewerkt: 8 oktober 2005 door Cpt.Pinguin Reageren
The Italian Geplaatst: 9 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 9 oktober 2005 in mij ogen lijkt hij op die FORTUNE auto uit san andreas sorry plaatje heb ik niet Reageren
Flitskikker Geplaatst: 9 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 9 oktober 2005 (bewerkt) ik wel! Bewerkt: 9 oktober 2005 door flitskikker Reageren
Giorgo Geplaatst: 9 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 9 oktober 2005 Ik den meer op een Emperor. Zo een oud Kr*l dat voor niets goed is,behalve voor vouwen . Reageren
Cpt.Pinguin Geplaatst: 9 oktober 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 9 oktober 2005 het lijkt er inderdaad op, volgens mij is het of zo'n ongemerkte politie wagen of een rooie fortune, Reageren
Insane Geplaatst: 10 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 10 oktober 2005 het lijkt wel vet als er een Jetski in het spel zou zitten :'D :'D Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.