maarte41 Geplaatst: 8 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 8 oktober 2005 Er zijn 2 nieuwe korte filmpjes van lcs. Ze spelen zich alebei af in het kantoor van Salvatore Leone. Klik Reageren
Insane Geplaatst: 8 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 8 oktober 2005 hey, bedankt, die had ik nog niet gezien en staan volgens mij ook niet op de officiele site Reageren
Cpt.Pinguin Geplaatst: 8 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 8 oktober 2005 (bewerkt) misschien hadden de intervieuwers ( ign denk ik? ) die filmpjes gekregen na hun interview met vincent ofzo ( salvator voice mannetje ) edit: vond die domme filmpjes niet eens waard te downloaden gaap Bewerkt: 8 oktober 2005 door Cpt.Pinguin Reageren
Insane Geplaatst: 8 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 8 oktober 2005 ze zijn heel kort en slaan eigenlijk nergens op :'D Reageren
Cpt.Pinguin Geplaatst: 8 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 8 oktober 2005 als ze nou eens goeie filmpjes op die site zetten, en dan bedoel ik niet goeie filmpjes die al een eeuwigheid bent zijn Reageren
arnie Geplaatst: 8 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 8 oktober 2005 @insane, ik snap je niet, eerst zeg je zo van 'hey, bedankt ik had ze nog niet gezien' en dan zo van 'ze zijn kort en slaan nergens op'. Maar nu terug ontopic: Ik vind de filmpjes wel meevallen, ik had ze zelf nog niet gezien Reageren
Cpt.Pinguin Geplaatst: 8 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 8 oktober 2005 @insane, ik snap je niet, eerst zeg je zo van 'hey, bedankt ik had ze nog niet gezien' en dan zo van 'ze zijn kort en slaan nergens op'.Maar nu terug ontopic: Ik vind de filmpjes wel meevallen, ik had ze zelf nog niet gezien dat "hey bedankt die kende ik nog niet" was waarschijnlijk omdat hij ze niet kende? en dat "nuttelooze filmpje" was omdat het nutteloos was waarschijnlijk ik zou er zelf niks anders van worde door die dinge te zien hoor. Reageren
Insane Geplaatst: 8 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 8 oktober 2005 (bewerkt) omdat ik bedankt zei voor de tip toen ging ik ze downloaden en toen bekijken Bewerkt: 8 oktober 2005 door Insane Reageren
arnie Geplaatst: 8 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 8 oktober 2005 (bewerkt) Aah zo bedoel je het, sorry ik had je verkeerd begrepen. Maar ik heb een vragje, ja de filmpjes zijn wel kort maar daarom zijn ze toch niet echt slecht. Ik vind ze zelf wel niet heeeel goed maar waarom vinden jullie ze zo slecht? Het zijn eigelijk de eerste filmpjes die ik heb gezien van lcs dus ik kan niet echt zeggen of ze goed of slecht zijn Bewerkt: 8 oktober 2005 door arnie Reageren
Insane Geplaatst: 9 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 9 oktober 2005 ik vind ze redelijk slecht omdat hij alleen maar praat, daar is niks aan. op de officiele site staan 2 goede filmpjes, die staan trouwens ook op IGN Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.