Jump to content

hovercraft

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

ik heb in de buurt van de vaarschool een hovercraft gesien sonder bestuuder, ja hij vaart kprobeer een screen erop te zetten maar imageschack gaat nogal traag

Bewerkt: door rickmyman
  • Reacties 31
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• rickmyman

4

• Nickonly

4

• Roxx0rz

3

• Gunslinger

3

Welkom op het gtaforum, rickyman!

Vaarde die hovercraft ook echt, of stond hij gewoon aan wal?

Bewerkt: door Froodooo
Geplaatst:

ja die heb ik ook wel eens gezien. volgensmij wordt die gewoon verkeerd gespawnd. vedder vind ik er niet zoveer raars aan.

Geplaatst:

kijk

vanwaar kwam die hovercraft? vanuit plaats waar zand ligt en waar hovercraft kwam

op die plaats is er schuine grond en dara gleed die hovercraft uit en dan zo op water neergekomen snappie?

Geplaatst:
ja die heb ik ook wel eens gezien. volgensmij wordt die gewoon verkeerd gespawnd. vedder vind ik er niet zoveer raars aan.

ja hij vaart

Geplaatst:

Ja dit heb ik ook gehad hij gaat zo van het strand en dan stopt hij op het water. Dit was volgens mij toch een EE. Geen spawnfout of wat dan ook.

nou bij mij gleed ie naar het water

Edit: Little Mister was me voor

Bewerkt: door Nickonly
Geplaatst:

Het kan ook een bug zijn in het spel, dat er toevallig even niemand op zit. ;)

Geplaatst:

Als je cj hem laat stelen. Gaat hij er dan zo in, of trekt hij eerst nog een ontzichtbaar iemand uit dat ding.

Geplaatst:
Als je cj hem laat stelen. Gaat hij er dan zo in, of trekt hij eerst nog een ontzichtbaar iemand uit dat ding.

kweet nie tot nu toe was de hoovercraft me te snel af:P

Geplaatst:

Hij is gewoonweg leeg. :)

Gewoon een (spawn-)foutje.

Zitten er meer in, in een dorpje staat ook een vliegtuig tussen twee palen geparkeerd.

Geplaatst:
<PLAATJE>

Dat ingame plaatje is klein ja, maar het hele plaatje is veel te groot. :puh:

Plaatjes maximaal 640 pixels breed. Met Photoshop of Paint kan je er een stuk afknippen, of verkleinen.

Geplaatst:

oke dit is hetzelfde probleem als met die stomme ghost car ee

dit is gewoon een verkeerde spawning probleem:

de makers van gta spawnen de auto op een heuveltje en hopla hij rolt eraf zo gouw je bij hem in de buurt komt!!

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...