rickmyman Geplaatst: 8 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 8 oktober 2005 (bewerkt) ik heb in de buurt van de vaarschool een hovercraft gesien sonder bestuuder, ja hij vaart kprobeer een screen erop te zetten maar imageschack gaat nogal traag Bewerkt: 8 oktober 2005 door rickmyman
Froodooo Geplaatst: 8 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 8 oktober 2005 (bewerkt) Welkom op het gtaforum, rickyman! Vaarde die hovercraft ook echt, of stond hij gewoon aan wal? Bewerkt: 8 oktober 2005 door Froodooo
Nickonly Geplaatst: 8 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 8 oktober 2005 ja die heb ik ook wel eens gezien. volgensmij wordt die gewoon verkeerd gespawnd. vedder vind ik er niet zoveer raars aan.
SWYV Geplaatst: 8 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 8 oktober 2005 kijk vanwaar kwam die hovercraft? vanuit plaats waar zand ligt en waar hovercraft kwam op die plaats is er schuine grond en dara gleed die hovercraft uit en dan zo op water neergekomen snappie?
rickmyman Geplaatst: 8 oktober 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 8 oktober 2005 ja die heb ik ook wel eens gezien. volgensmij wordt die gewoon verkeerd gespawnd. vedder vind ik er niet zoveer raars aan. ja hij vaart
Little Mister Geplaatst: 8 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 8 oktober 2005 Ja dit heb ik ook gehad hij gaat zo van het strand en dan stopt hij op het water. Dit was volgens mij toch een EE. Geen spawnfout of wat dan ook.
Nickonly Geplaatst: 8 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 8 oktober 2005 (bewerkt) nou bij mij gleed ie naar het water Edit: Little Mister was me voor Bewerkt: 8 oktober 2005 door Nickonly
Froodooo Geplaatst: 8 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 8 oktober 2005 Het kan ook een bug zijn in het spel, dat er toevallig even niemand op zit.
Roxx0rz Geplaatst: 8 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 8 oktober 2005 Als je cj hem laat stelen. Gaat hij er dan zo in, of trekt hij eerst nog een ontzichtbaar iemand uit dat ding.
rickmyman Geplaatst: 8 oktober 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 8 oktober 2005 Als je cj hem laat stelen. Gaat hij er dan zo in, of trekt hij eerst nog een ontzichtbaar iemand uit dat ding. kweet nie tot nu toe was de hoovercraft me te snel af:P
Gunslinger Geplaatst: 8 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 8 oktober 2005 Als je cj hem laat stelen. Gaat hij er dan zo in, of trekt hij eerst nog een ontzichtbaar iemand uit dat ding. Hij is gewoonweg leeg. Gewoon een (spawn-)foutje. Zitten er meer in, in een dorpje staat ook een vliegtuig tussen twee palen geparkeerd.
Roxx0rz Geplaatst: 8 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 8 oktober 2005 Of in de politiegarage van sf... en hydra staat daar...
Gunslinger Geplaatst: 8 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 8 oktober 2005 <PLAATJE> Dat ingame plaatje is klein ja, maar het hele plaatje is veel te groot. Plaatjes maximaal 640 pixels breed. Met Photoshop of Paint kan je er een stuk afknippen, of verkleinen.
nuke_obelisk Geplaatst: 8 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 8 oktober 2005 oke dit is hetzelfde probleem als met die stomme ghost car ee dit is gewoon een verkeerde spawning probleem: de makers van gta spawnen de auto op een heuveltje en hopla hij rolt eraf zo gouw je bij hem in de buurt komt!!
Recommended Posts