Pitbull Geplaatst: 8 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 8 oktober 2005 bij mij gleed ie ook naar het water, dit is een ghost car
Nickonly Geplaatst: 9 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 9 oktober 2005 (bewerkt) is deze hovercraft dan beschadigd en onrepareerbaar? want dat was bij alle gohst cars wel. en het woord gohst-hovercraft klinkt zozizo ook niet. hij is gewoon verkeerd gespawnd meer niet. Bewerkt: 9 oktober 2005 door Nickonly
Giorgo Geplaatst: 9 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 9 oktober 2005 De Hover kan je gewoon repareren, ik vind er totaal NIETS spooky aan een Hover dat van zand glijdt Gewoon een spamn probleempje meer niet R* maakt ook fouten hoor.
Roxx0rz Geplaatst: 9 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 9 oktober 2005 Kijk, dit vond ik.... Hij verdween op een gegeven moment, en toen keek ik onderwater:
Johan O. Geplaatst: 9 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 9 oktober 2005 een hovercraft hovert niet voordat je er in gaat zitten dus dan glijd ie ook niet door het zand naar beneden, als er een hovercraft (niet zelf gepawnd) voor je staat en je loopt er tegenaan gebeurt er weinig maar 1 die aan is kan je wegduwen
steef1 Geplaatst: 16 november 2005 Rapport Geplaatst: 16 november 2005 IK heb hem vandaag ook gezien niemand zit er in en hij beweegt gewoon...
Gunslinger Geplaatst: 16 november 2005 Rapport Geplaatst: 16 november 2005 IK heb hem vandaag ook gezien niemand zit er in en hij beweegt gewoon... Iedereen heeft dit. Of dit een Easter Egg of een bug is moet je zelf weten. Ik vind het meer een bug... In ieder geval is dit bij iedereen zo.
Caltson Geplaatst: 17 november 2005 Rapport Geplaatst: 17 november 2005 oke dit is hetzelfde probleem als met die stomme ghost car ee dit is gewoon een verkeerde spawning probleem: de makers van gta spawnen de auto op een heuveltje en hopla hij rolt eraf zo gouw je bij hem in de buurt komt!! FF duidelijk:een ghost car is een duidelijke EE.. ik heb er zo al een zie rijden en als ie stopt gaat de deur open...dus d.w.z dat er iemand inzat.. dit is duidelijk niet bij deze hovercraft;de hovercraft zinkt ook altijd als je ff van hem wegzwemt,dus dat is ook niets "vreemds"... En nu nog een duidelijke verklaring:De hovercraft gaat van het zand naar beneden omdat hij in het midden van een helling wordt gespawnd(als iets word gespawnd valt de wagen uit de lucht)..dus hij valt uit de lucht en glijd verder naar beneden;hier dus het water... Dit lijkt me nu een duidelijke verklaring. Greetz gtagangster
Friend of Zweed Geplaatst: 19 november 2005 Rapport Geplaatst: 19 november 2005 (bewerkt) Bij mij vaart ie in het water en er spat allemaal water achter, volgens mij geeft ie gewoon gas hoor dus hij glijd niet zomaar Bewerkt: 19 november 2005 door Friend of Zweed
Ruurd31 Geplaatst: 20 november 2005 Rapport Geplaatst: 20 november 2005 Bij mij gebeurt het wel eens met auto's, die dat zijn een soort ghost-auto's die rijden op je af en zijn ineens weg. Het is echt waar, ik heb een keer een Rhino van het leger gestolen, ik ging saven omdat ik anders politie had, ik ging weer naar buiten en de tank reed weg. Ik heb hem terug gepakt maar er zat niemand in toen die reed. Ruurd31.. :'D
Blizz Geplaatst: 20 november 2005 Rapport Geplaatst: 20 november 2005 Bij mij ging de hovercaft over het water het zand in en dan weer in het water en vaarde de hele tijd tegen de muur
daniel boeykens Geplaatst: 19 maart 2006 Rapport Geplaatst: 19 maart 2006 ik denk dat het een ee is omdat hij zinkt wanneert hij in het water gaat maar als ik uit mijn hovercraft stapt zinkt hij niet..
ikt Geplaatst: 19 maart 2006 Rapport Geplaatst: 19 maart 2006 ik denk dat het een ee is omdat hij zinkt wanneert hij in het water gaat maar als ik uit mijn hovercraft stapt zinkt hij niet.. Wacht lang. Hij gaat onder water. En datie gaat bewegen komt omdat hij op een helling staat. Bij het starnd in LS bij dat stadion is een weg. Daar zijn uitritten. Daar spawnen auto's. Die rollen er gewoon vanaf. het is pas echt een ee als hij uit zichzelf stuurt e.d.
Recommended Posts