frapkoe Geplaatst: 8 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 8 oktober 2005 Wat zouden jullie vinden van een connexxion bus voor SA??? Het lijkt me wel leuk om te maken maar als niemand hem wil hebben heeft het geen zin..... GreetZzZz Frap Reageren
dmx Geplaatst: 8 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 8 oktober 2005 ja wel lache maar dan moet je eigenlijk ook iets meer van San Andreas nederlands maken! Reageren
frapkoe Geplaatst: 8 oktober 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 8 oktober 2005 Ben k al mee bezig!!!! Als je wil helpen laat wat horen!!! GreetZzZz Frap Reageren
dmx Geplaatst: 8 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 8 oktober 2005 Ben k al mee bezig!!!!Als je wil helpen laat wat horen!!! GreetZzZz Frap laat eerst eens zien wat je hebt. ik kan wel met photoshop overweg. Reageren
frapkoe Geplaatst: 8 oktober 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 8 oktober 2005 Stuur me ff PB dan met je mail adres dan voeg k je toe.... Dan geef k je de site!!!! GreetZzZz Frap Reageren
Big-Bear Geplaatst: 8 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 8 oktober 2005 Frapkoe, je kan dit beter posten in Overige Hulp, of Overige Showroom, of je kan het eventueel ook nog in de Textuur/Modelling Showroom posten Reageren
frapkoe Geplaatst: 9 oktober 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 9 oktober 2005 Wat vindt de rest van een connexion bus???? GreetZzZz Frap Reageren
frapkoe Geplaatst: 9 oktober 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 9 oktober 2005 (bewerkt) Ik heb de beta versie af..... K moet alleen nog toestemming vragen of ik hem mag uitbrengen!!! K zal zo snel mogelijk n screen toevoegen .:EDIT:. Klik hierVoor de screen van de bus.... Ik zal zo snel mogelijk zorgen dat hij on line komt.... (P.S. Wat vinden jullie ervan) GreetZzZz Frap Bewerkt: 9 oktober 2005 door frapkoe Reageren
Twenty Eyes Geplaatst: 17 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 17 oktober 2005 Ik heb de beta versie af.....K moet alleen nog toestemming vragen of ik hem mag uitbrengen!!! K zal zo snel mogelijk n screen toevoegen .:EDIT:. Klik hierVoor de screen van de bus.... Ik zal zo snel mogelijk zorgen dat hij on line komt.... (P.S. Wat vinden jullie ervan) GreetZzZz Frap link is dood. Ik kan hem niet zien dus kan ik ook niet zeggen wat ik ervan vind Reageren
DaddyPimp Geplaatst: 18 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 18 oktober 2005 Klik hier Leuk gemaakt! Alleen heb je die in één dag gemaakt? Je eerste post was op 8 Oktober, en deze post, waar je hem released 9 Oktober.... Reageren
San_Andreas_Nigga Geplaatst: 18 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 18 oktober 2005 Ik vind het een erg mooie bus, ik geef je een 10 hiervoor. Reageren
~> GizmO <~ Geplaatst: 18 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 18 oktober 2005 Ik vind hem best goed gelukt 9.9/10 echt leuk gedaan Greetz GizmO Reageren
Bassie_94 Geplaatst: 18 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 18 oktober 2005 Mooi werk ! Ga zo door . 9.547 Reageren
Big-Bear Geplaatst: 18 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 18 oktober 2005 Waarom is dat nou nog nie verplaatst naar Textures&Modeling help Agg Ik vind hem niet zo mooi, ziet er uit als pain werk, 7/10 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.