jeffrey_st33low Geplaatst: 20 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 20 oktober 2005 is wel relaxt ik wil je wel helpe met mods die sa meer nederlands te make op internet te zoeke en dan naar je te sture ik zou niet wete hoe ik het zelf moet maken als ik een auto (in vc) zet blijve de velgen gewoon hetzelfde dus dat kan ik ook niet eens s6 ermee Reageren
SWYV Geplaatst: 30 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 30 oktober 2005 @ frapkoe, die bus heb jij zeker niet gemaakt, al toestemming gevraagd om die bus mogen lenen? doe dat eerst voordat jij hem releasen Reageren
Achille Geplaatst: 30 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 30 oktober 2005 Inderdaad merk Ik ook dat die niet zelf gemaakt is ook interieur enzo is anders, ik geloof er helaas Niks van... en sluit me aan bij sonny yoshi Reageren
~> GizmO <~ Geplaatst: 31 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 31 oktober 2005 Alweer zo 1 ... pas was er ook iemand die beweerde een nederlandse politie auto gemaakt te hebben ten eerste hij leek niet en ten 2e het was een auto van JVT (ken je vast wel) Nee dit kan echt niet Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.