dmx Geplaatst: 8 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 8 oktober 2005 Ik ben met San Andreas overnieuw begonnen en ben nu ik San Fiero. maar nu ben ik bij de missie dat je dat cracklab op moet blazen maar daar voor of daarna kan ik niet opslaan er komt geen diskette. ik dacht misschien komt die later maar toen ik bij toreno kwam in de woestijn zag ik de diskette wel even maar ik liep erin en opeens was ie weg! ik heb wel een mod gedownload maar die heb ik ook al weer geunistalled en ik had een gedownloade savegame maar die heb ik ook verwijderd dus........ Reageren
arnie Geplaatst: 8 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 8 oktober 2005 Misschien heb je je eigen savegame verwijderd samen met die andere dat je had gedownload, installeer san andreas misschien opnieuw Reageren
dmx Geplaatst: 8 oktober 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 8 oktober 2005 Misschien heb je je eigen savegame verwijderd samen met die andere dat je had gedownload, installeer san andreas misschien opnieuw ja nee dan kon ik mijn hele spel toch niet eens laden! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.