~> GizmO <~ Geplaatst: 8 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 8 oktober 2005 halloow mensen ... ik had op een ander topic al een vraag gesteld er over maar die verwezen me hier naar dus snel ik hem hier maar heb het bericht gekopieerd dus ik hoop dat je het wat aan hebt <= Bericht => Wij werken haast niet meer met sketchup, maar als je goed om kan gaan met sketchup maakt het geen verschil. Hier zijn geen regels voor. de enige regel is dat wij in GTI geen bugs willen en dat krjg je met Sketchup veel sneller. 3DS max 7. ----- kan je hier downloaden die link doet het niet ... als ik aant einde ben op de FTP pagina dan zegtie "deze pagina kan niet weergegeven worden" weet iemand een andere link??? (NIET VAN DISCREET) Peace kan iemand helpen? Reageren
Big-Bear Geplaatst: 8 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 8 oktober 2005 Nou ik heb eventjes voor je gezocht: Klik hier maar eens op, je hoeft alleen maar wat gegevens in te vullen, en je krijgt hem, let er wel op het is een trial Reageren
~> GizmO <~ Geplaatst: 8 oktober 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 8 oktober 2005 die komt ook uit op de FTP site van discreet :] iemand anders nog een andere link? of is er miss iemand die hem wil sturen via msn ... ik weet dattie heel groot is dus daarom vraag ik het heeeeeeeeeeeeel lief Reageren
Big-Bear Geplaatst: 8 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 8 oktober 2005 Druk eens op de Vernieuwen knop als je op de error bent, Maar ik heb weer even gezocht, en kijk eens op deze site, en scroll nar beneden, daar staat hij, en hij werkt Reageren
~> GizmO <~ Geplaatst: 9 oktober 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 9 oktober 2005 die is ook van discreet ... die werken niet bij mij !!! maar ik hewb nu al 8 dus dit hoeft niet meer Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.