RTS Geplaatst: 8 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 8 oktober 2005 Het derde deel van de The Fasten and the Furious is al in de maak! Acteur Lucas Black (Cold Mountain) gaat de hoofdrol spelen in The Fast and the Furious: Tokyo Drift. Dit keer wordt er met auto’s in Japan gescheurd, waar het in de underground scene helemaal hot het stuur van een auto om te gooien en zo lang mogelijk dwars over de weg te glijden. Regie: Justin Lin (Better Luck Tomorrow) Shaun Boswell was altijd al een buitenbeentje. Zijn enige binding met de buitenwereld is illegaal straatracen. Om aan celstraf te ontkomen moet hij naar zijn oom in Tokio die daar in het leger zit. Japan is nu net het land waar het straatracen is uitgevonden en inmiddels is door "drift racing". Bij zijn eerste mislukte poging neemt hij het op tegen de "Drift King" die banden heeft met de Japanse maffia, Yakuza. Hij begeeft zich noodgedwongen in de onderwereld van Tokio in een spel op leven en dood. Premiere 22.06.2006 Vet, weer een nieuwe! Ik wil deze toch wel weer zien....... Reageren
Big-Bear Geplaatst: 8 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 8 oktober 2005 Jah, lijkt me inderdaad wel leuk, maar deze was toch al heel lang gepland, ik dacht dat hij al in de maak was Maar wel lang wachten, ongevee een jaar.. Reageren
Thabit Geplaatst: 8 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 8 oktober 2005 Yes, een nieuw deel. Ik ga hem zeker weer kijken. Reageren
Roxx0rz Geplaatst: 8 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 8 oktober 2005 Yay! nieuw deel!! En op m'n verjaardag!!! Dan wordt ik 15 Reageren
arnie Geplaatst: 8 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 8 oktober 2005 Yes, weer een nieuwe. Ik ga hem zeker ook weer kijken Reageren
-Niels- Geplaatst: 8 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 8 oktober 2005 Ga deze natuurlijk weer zien! Dit word weer een erg goed deel! Reageren
Bassie_94 Geplaatst: 8 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 8 oktober 2005 Oooh Cooooool Die ga ik zeker kijken :'D Good Job RTS want ik wist dit nog niet Reageren
Jorge_F Geplaatst: 9 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 9 oktober 2005 Lijkt me gaaf, eindelijk weer een deel. Ik hoop dat deze net zo goed/nog beter word dan de andere. Want de inspiratie kan natuurlijk ook wel eens opgaan. We wachten het af . Reageren
The Mafia Geplaatst: 9 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 9 oktober 2005 Hij mot wel beter zijn dan de 1de en de 2de Power Reageren
s.e.v.a.n. Geplaatst: 9 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 9 oktober 2005 Dat is vanzelfsprekend hij zou ook beter moeten zijn dan deel 1 en 2 misschien dit keer met nog mooiere wagens Reageren
X-TX Geplaatst: 9 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 9 oktober 2005 Wat ik in deze film verwacht; nieuwe wagens, nieuwe stylen van racen, nieuwe gebieden en nieuwe acteurs. Want anders lijkt het dezelfde als de vorige films en net als jullie wil ik deze ook zien. Reageren
kortman_8 Geplaatst: 9 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 9 oktober 2005 Lijkt me echt een vette film. Alleen jammer dat het pas in 2006 uitkomt. Reageren
Mazzeltje Geplaatst: 9 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 9 oktober 2005 Dit vind ik echt 1 van de mooiste films. Deze film wil ik dus echt heel graag zien. Alleen duurt het nog zo lang voordat hij uit is. Reageren
Jorge_F Geplaatst: 9 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 9 oktober 2005 Dat is vanzelfsprekend hij zou ook beter moeten zijn dan deel 1 en 2 misschien dit keer met nog mooiere wagens Zo vanzelfsprekend is dat niet hoor! Ik kan genoeg films opnoemen waarvan het vervolg een grote flop is. Neem als voorbeeld Ocean's Twelve. Die valt zwaar tegen als je Ocean's Eleven hebt gezien. Reageren
bjorn13 Geplaatst: 9 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 9 oktober 2005 Ik heb alle delen al gezien! dus wil ik deze zeker zien.. Jammer dat het nog zolang duurt. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.