Giorgo Geplaatst: 9 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 9 oktober 2005 Ik ken alle delen gewoon uit mijn hoofd, ik ben zeer grote fans van deze films. Alleen vind ik het spijtig dat Paul Walker er niet meer in meedoet of Tyrece, ik vond die zo goed spelen. Reageren
Morpheus 83 Geplaatst: 9 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 9 oktober 2005 oke dan een nieuwe the fast and the furious, ik zat al te wachten op een nieuwe en nou komt er inderdaad een nieuwe aan. Alleen jammer dat het nog zo lang duurt . Maar ik ga hem zeker weten bekijken. En ook downloaden......eh ik bedoel kopen als hij op dvd uit is :'D Reageren
Typhoon Geplaatst: 10 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 10 oktober 2005 ik vond de 1e en 2e ook vet dus deze zal hoop ik ook vet zijn Reageren
Dizzee Geplaatst: 10 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 10 oktober 2005 De eerste twee delen waren al goed, kom maar op met het 3de. Reageren
Jorge_F Geplaatst: 11 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 11 oktober 2005 Is er al een filmpje uit ? Nee, tuurlijk niet. De film is nog in de maak, dan kunnen ze nog geen mooi filmpje uitgeven . (ik ben eigenlijk nog gek dat ik hierop serieus antwoord ) Reageren
The Mafia Geplaatst: 6 november 2005 Rapport Geplaatst: 6 november 2005 Cool heb alle andere delen gezien Reageren
The Don Corleone Geplaatst: 12 november 2005 Rapport Geplaatst: 12 november 2005 De eerste was wel leuk.. De tweede niet, dus ik denk dat de 3de dat ook niet zal zijn.. Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 12 november 2005 Rapport Geplaatst: 12 november 2005 Dit is leuk, een nieuw deel. Die andere 2 versies heb ik op DVD, als ik ziek ben kijk ik ze altijd zo mooi! In deel 1 kan die ''hoofdrolspeler'' nooit een straatrace winnen, maar in deel 2 is dat anders heel mooi! Als ik kan ga ik de nieuwe ook zien!! Ruurd31.. :'D Reageren
-Niels- Geplaatst: 12 november 2005 Rapport Geplaatst: 12 november 2005 Dit is leuk, een nieuw deel. Die andere 2 versies heb ik op DVD, als ik ziek ben kijk ik ze altijd zo mooi! In deel 1 kan die ''hoofdrolspeler'' nooit een straatrace winnen, maar in deel 2 is dat anders heel mooi!Als ik kan ga ik de nieuwe ook zien!! Ruurd31.. :'D Ben ook fan van deze films!! Zo mooi gemaakt! En ik wil later een dodge charger, diezelfde die je ook in nr. 1 ziet! Reageren
bjorn13 Geplaatst: 12 november 2005 Rapport Geplaatst: 12 november 2005 Damn weer een nieuwe! Deze ga ik 2000% zeker kijken!! Reageren
-Niels- Geplaatst: 12 november 2005 Rapport Geplaatst: 12 november 2005 Ik ken alle delen gewoon uit mijn hoofd, ik ben zeer grote fans van deze films.Alleen vind ik het spijtig dat Paul Walker er niet meer in meedoet of Tyrece, ik vond die zo goed spelen. Ik hoorde dat Paul Walker wel weer meedoet. Van een vriend, maargoed....... Reageren
Giorgo Geplaatst: 12 november 2005 Rapport Geplaatst: 12 november 2005 Ja ? Mooi hij is echt mijn lievelingsacteur. Ik hoop dat het echt zo is, dan ga ik hem zeker en vast zien. Reageren
cjballer Geplaatst: 13 november 2005 Rapport Geplaatst: 13 november 2005 deel 1 was goed, deel 2 slecht .. ik hoop dat dit deel wel weer beter wordt.. dat driften is iig wel vet Reageren
Twenty Eyes Geplaatst: 13 november 2005 Rapport Geplaatst: 13 november 2005 (bewerkt) Ik vind het eerste deel wat beter omdat er een goed verhaal in zit. Deel 2 is een beetje een snel bedacht verhaal in mijn ogen (wel mooiere auto's enzo) BTW: 2 fast 2 furious komt vanavond op tv. Bewerkt: 13 november 2005 door Twenty Eyes Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.