Big-Bear Geplaatst: 8 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 8 oktober 2005 Er is sinds kort weer een nieuwere versie van 3ds Max beschikbaar Dit is versie 8 Er zijn meerdere dingen verbeterd, zoals het Character Modellen, er zijn nu meer haar opties, meer klding opties, en nog veel meer Ook zijn er weer wat nieuwe dingen bijgekomen: -Nieuwe Export&Import Options -Nieuwe Sweep Modiefier -Scene State, Batch Render, en mental ray® 3.4 Als je hem wilt hebben, moet je hier op klikken, je moet wat dingen invullen, en je krijgt dan de Download Link opgestuurd Als je er meer info over wilt kijken moet je op deze site klikken Nog veel Modelling Fun! Reageren
~> GizmO <~ Geplaatst: 8 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 8 oktober 2005 Dat wist ik al maar die was niet goed volgens een modder @ GTA B fora dus ... als die wel goed is heb ik geen problemen Reageren
peter99 Geplaatst: 10 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 10 oktober 2005 (bewerkt) is ie nou goed of fout ? wat kan ik beter nemen :3ds max 7 of 3ds max 8 Bewerkt: 10 oktober 2005 door peter99 Reageren
Eclipse Geplaatst: 10 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 10 oktober 2005 Moet je zelf weten, maar versie 7 is zeker al goed genoeg voor SA te modden. Sommige gtamodders werken zelfs nog met versie 3.0 Reageren
peter99 Geplaatst: 14 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 14 oktober 2005 ik heb hem gedownload en wat kreeg ik ??? een lekker groot virus Reageren
bigG Geplaatst: 14 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 14 oktober 2005 Ik hou het gewoon bij 7, het werkt bij mij lekker en nu ik er eindelijk aan gewend ben ga ik niet nog een keer overstappen. Als er echt grote veranderingen komen ga ik uiteindelijk wel overstappen op bijv. 8.1 of 9. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.